środa, 12 listopada 2014

Przyjdź do Mnie - Nowenna do Jezusa w Najświętszej Hostii. Dzień szósty.(wg. o. Jose Vettiyankala)


Dzień szósty.

Chrystus mówi:

Witaj Mój najukochańszy przyjacielu. Już na ciebie czekałem. Cieszę się bardzo, że zdecydowałeś się spędzić ze Mną czas. Jakąż to radość i pociechę wnosi w Moje Przenajświętsze Serce spoglądanie na ciebie, kiedy wszystko zostawiasz, aby móc spędzić te chwile ze Mną. Za to będę cię szczodrze obdarowywał miarą, która przechodzi twoje najśmielsze oczekiwania.
Serce Moje zwraca się ku Moim cierpiącym dzieciom. Ty jesteś jednym z nich. Jestem tu, by złagodzić całą biedę i nędzę Moich dzieci. Nie obawiaj się. Pokaż Mi twą biedę i twe cierpienie.Pozwól Mi kochać cię bezgraniczną i czystą miłością. Jedynie Moja miłość jest w stanie zaspokoić wszystkie twoje potrzeby. Pozostań w pokoju, Moje najukochańsze dziecko. Nigdy cię nie opuszczę, nawet, jeśli czasami nie otrzymujesz żadnej odpowiedzi na swe modlitwy i myślisz, że nic się nie zmienia. Zaufaj Mi, Moje dziecko. Wierz Mi, wiem co jest dla ciebie dobre. Uwierz Mi, kocham cię miłością bezwarunkową.
 Uwierz Mi, uwierz w Moją miłość i moc.
Bez końca mógłbym mówić ci o Mojej miłości. Kocham cię z całą siłą i nigdy nie pozostawię sierotą. Pozwól Mi dotknąć twojej duszy, przyniosę ci uzdrowienie. Pozwól obmyć cię Mą drogocenną krwią, Mą wylaną miłością, która cię oczyszcza.
Mam wiele łask do rozdania Moim dzieciom, lecz wielu nie chce ich przyjąć, by zostać uzdrowionymi. Czy chciałbyś pójść do nich i z nimi porozmawiać? Czy mógłbym się tobą posłużyć by dotrzeć do nich?

Refleksja nad Pismem Świętym

"Pan jest łagodny i miłosierny, nieskory do gniewu i bardzo łaskawy." (Ps 145,8)

"Tak mówi Pan Bóg: W dniu, w którym oczyszczę was ze wszystkich win waszych, zaludnię znowu miasta, ruiny zostaną odbudowane." (Ez 36,33)

"...oczyszczę ich i będą moim ludem, ja zaś będę ich Bogiem." (Ez 37, 23b)

"Ile razy chciałem zgromadzić twoje dzieci, jak ptak swe pisklęta zbiera pod skrzydła, a nie chcieliście."
 (Mt 23,37b)

"Uleczę ich niewierność i umiłuję ich z serca, bo gniew mój odwrócił się od nich." (Oz 14,5)

Modlitwa

Jezu, dziękuję Ci za uczucie bycia oczekiwanym tu, w Twoim domu. Jakże często przemieszczałem się z jednego miejsca w inne, od jednej osoby do następnej. Goniłem za tym, czy innym celem, aby go osiągnąć. Czasami osiągałem stan chwilowego zadowolenia, krótkotrwałe uczucie przyjemności, ale pośrodku wszelkich zajść odczuwałem pustkę i wewnętrzny głód, niedosyt spełnienia się. Czasami nie byłem w stanie zdefiniować, czego właściwie chcę, czego poszukuję.
Jezu, teraz już wiem. Ty stworzyłeś mnie dla siebie. I tylko w wypełnianiu Twojej woli zostaną zaspokojone wszystkie moje potrzeby. Teraz czuję, że doszedłem do celu, do domu 
- i Panie Jezu - zamierzam tu pozostać.
Panie, zrozumiałem teraz, że tu jest miejsce, gdzie w Tobie zostaną wysłuchane moje modlitwy. Zgadzam się na sposób, formę i czas, jak i kiedy odpowiesz na nie. Ponieważ jestem przekonany, że Ty znasz mnie dobrze, Ty wiesz, co dla mnie jest dobre, a co mi szkodzi. Ze względu na tę miłość do mnie, nigdy nie dałbyś mi skorpiona, kiedy poprosiłbym o rybę. Ufam Tobie Jezu. Wierzę w Ciebie. Wierzę, że mnie kochasz. Wydaję się całkowicie Twojej miłości.

(odmów Koronkę do Bożego Miłosierdzia w tej intencji)

Brak komentarzy: