środa, 12 listopada 2014

Przyjdź do Mnie - Nowenna do Jezusa w Najświętszej Hostii.Dzień ósmy.(wg o. Jose Vettiyankala)

Dzień ósmy.

Chrystus mówi:

Dziecko, chodź tu bliżej Mnie, usiądź tu blisko Mnie.Napełniaj się Moją intensywną 
i bezwarunkową miłością.
Dla Ciebie stałem się człowiekiem.
Dla ciebie żyłem.
Dla Ciebie umarłem, 
dla ciebie zmartwychwstałem, dla ciebie żyję tu, na ołtarzu.
Znam twój ukryty ból wspomnień, ukryte lęki tkwiące w głębi twego serca, 
twe wątpliwości, kłopoty, rozpacz.
Wszystko to jest Mi wiadome. 
Znam głód głodujących, łzy osamotnionych, gorycz odrzuconych i męki uwięzionych.
Każdy ludzki ból i każdą ludzką potrzebę uczyniłem Swoją własną. 
Gdyby tylko znane były Moja moc i Moja Miłość!
Chodź i proś nie tylko dla siebie, ale też dla innych.
Przyprowadź Mi wszystkich ludzi.
Nie raduje Mnie cierpienie Mego ludu,
 ponieważ przyszedłem, by przynieść ratunek i uwolnienie.
Wierz Mi dziecko, bądź Mym apostołem w modlitwie i w czynie.

Refleksja nad Pismem Świętym

"I szukałem wśród nich męża, który by wystawił mur i stanął w wyłomie przede Mną,
by bronił tej ziemi i przeszkodził Mi w jej niszczeniu, a nie znalazłem takiego." (Ez 22,30)

"Na twoich murach, Jeruzalem, postawiłem straże: cały dzień i całą noc nigdy milczeć nie będą.
Wy, co przypominacie (wszystko) Panu, sami nie miejcie wytchnienia." (Iz 62,6)

"I Pan przywrócił Hioba do dawnego stanu, gdyż modlił się on za swych przyjaciół.
Pan oddał mu całą majętność w dwójnasób..." (Hi 42,10)

Modlitwa

Panie, wychwalam Cię i  dziękuje Ci za wszystko, co dla nas uczyniłeś. 
Nigdy nie zwątpię w Twoją miłość, szczególnie wtedy, gdy widzę Cię tu na ołtarzu.
Panie, spraw, abym uświadamiał sobie coraz bardziej, że mam Ci przynosić tutaj 
wszystkie potrzeby całego świata. 
Panie, Ty, który wielu nakarmiłeś, ulituj się nad głodującymi i nad tymi, 
którzy borykają się z problemami finansowymi. 
W Twoim przeogromnym miłosierdziu zatroszcz się o ich potrzeby.
Przyszedłeś, by wnieść pokój i życie lecz widzę wokół siebie tak wiele bólu i przemocy, 
przelewu krwi i katastrof. 
Kto jest w stanie uratować nas przed tak wielkim cierpieniem i rozpaczą?
Jedynie Ty! 
Ty wygoniłeś diabła i go zmiażdżyłeś,
 powstałeś z grobu jako zwycięzca i pokonałeś śmierć.
Tu, na ołtarzu obecna jest Twoja niepojęta moc.
Twoja miłość jest potężna i niezniszczalna. 
Uzdrów nas, wybacz nam, uwolnij nas, dozwól,by moc Twojej miłości starła cały gniew. 
Uzdrów wszelką zgorzkniałość, zaniechaj wszelkich działań wojennych 
i przepędź wszelkie demony przemocy i uciemiężenia.
Panie, uwolnij Swój lud! Amen.

(Odmów Koronkę do Bożego Miłosierdzia w tej intencji)

Brak komentarzy: