poniedziałek, 11 października 2010

Radość Boża.



Witam Cię Boże, mój Panie, w ten cudowny poranek i dziękuję Ci za radość
w moim sercu, za piękne widoki za moim oknem i za to,
że przyleciały dziś przywitać się ze mną moje sikorki!
Jak cudownie Panie Ty to wszystko stworzyłeś!
Jak nieogarnione są cuda świata Twoich stworzeń,
które ochraniasz i karmisz we właściwym czasie
 i dajesz je także nam pod opiekę i dla naszej radości.
Rozjaśnij Panie Jezu, światłem Ducha Świętego wszystkie ludzkie serca,
które są dziś przygnębione, zatroskane, wystraszone
lub wypełnione złością i niewybaczeniem.
Zważ Panie, na naszą ludzką słabość,
przecież bez Ciebie nic nie możemy uczynić,
bez przyjęcia Twojej miłości jesteśmy martwi,
choć najczęściej o tym nie wiemy lub nie chcemy wiedzieć.
Dlatego tyle uzależnień od używek,
dlatego marnotrawienie czasu na telewizyjną "papkę",
wchłanianie tego, co nam dają, bo strach być samemu ze sobą
- puste przestrzenie duszy wypełnia wtedy władca tego świata:
 władca ciemności, chorób i uzależnień.
Ześlij Panie Jezu obiecanego Parakleta
i uczyń nas wszystkich naczyniami wypełnionymi
Twoim Miłosierdziem,
tryskającymi fontannami Żywej Wody,
świadkami Twojej Miłości.


Niech strumienie żywej wody wypłyną ze mnie dziś,
wołam przyjdź napełnij mnie, przyjdź napełnij mnie,
Duchu Święty!

Brak komentarzy: