wtorek, 19 października 2010

Pan Jezus jest Najświętszym Sakramentem.


Pan Jezus jest Najświętszym Sakramentem.

" Dniem i nocą pozostaje Pan Jezus naszym Dobrym Pasterzem w Najświętszym Sakramencie Ołtarza, aby kontynuować tajemnicę ratowania nas z naszych przewinień. W Najświętszym Sakramencie Ołtarza jest On łagodny i pokornego serca.

Pan Jezus woła do ciebie: "Przyjdź do Mnie."

Pan Jezus mówi: "Nie bój się."

Pan Jezus obiecuje: "Odnowię cię, uczynię cię szczęśliwym."

O Panie, ześlij miłość Twą, ześlij radość Twą,
ulecz serce me. (2x)
Daj mi duszy żar, daj łagodność Twą,
otwórz oczy me.
Daj poznania cud, uwielbienia Cię,
ulecz całą mnie.

A kiedy przyjdziesz Panie mój, słodki Panie mój,
w Ciele Twoim i Krwi.(2x)
Chcę powitać Cię, adorować wciąż,
patrzeć w oczy Twe.
Chcę Ci siebie dać, całym życiem mym
mówić, że kocham Cię.

"...A kiedy nawrócicie się do Niego całym sercem i duszą,
aby przed Nim postępować w prawdzie,
wtedy i On do was się zwróci
i już nigdy nie zakryje przed wami swojego oblicza.
A teraz rozważcie, co wam uczynił,
i dziękujcie Mu głośno,
Błogosławcie Pana sprawiedliwego i wywyższajcie Króla wieków..."

Tb 13


Brak komentarzy: