wtorek, 12 czerwca 2012

Ty, Panie, wiesz wszystko.


Mój Królu i Panie!
Nigdy nie zdołam wyrazić mojej wdzięczności Tobie, Wszechmocnemu i Miłosiernemu Bogu.
Tobie, Mocy w mojej słabości, mojemu Uzdrowieniu i Nadziei mojego istnienia.
Tylko Ty wiesz, Panie, czemu ma służyć to, co mi polecasz robić.
Jeśli przyjmiesz moją małość, z jednego zasianego ziarna może rozwinąć się wielkie drzewo.
Niech spełnia się zatem Twoja Święta Wola, pozwól mi odkrywać wciąż na nowo Twoje plany.
Dziś szczególnie składam Ci moje dziękczynienie i uwielbienie za ponad 10 tysięcy odwiedzin tego bloga,  który, Ty to wiesz Panie, jest świadectwem Twojej miłości i obecności w moim życiu.
Bądź uwielbiony, Najdroższy Jezu, szczególnie w Najświętszym Sakramencie Ołtarza i w moim sercu.

Ps.40.
Złożyłem w Panu cała nadzieję;
On pochylił się nade mną
i wysłuchał mego wołania.
Wydobył mnie z dołu zagłady
i z kałuży błota, 
a stopy moje postawił na skale
i umocnił moje kroki.
I włożył w moje usta śpiew nowy,
pieśń dla naszego Boga.
Wielu zobaczy i przejmie ich trwoga,
i położą swa ufność w Panu...
...Wiele Ty uczyniłeś 
swych cudów, Panie, Boże mój,
a w zamysłach Twoich wobec nas
nikt Ci nie dorówna.
I gdybym chciał je wyrazić i opowiedzieć,
będzie ich więcej, niż można by zliczyć...
...Niech się radują i weselą w Tobie
wszyscy, co Ciebie szukają,
i niech zawsze mówią:" Pan jest wielki"
ci, którzy pragną Twego wybawienia.
Ja zaś jestem ubogi i nędzny,
ale Pan troszczy się o mnie.
Ty zaś jesteś wspomożycielem moim i wybawieniem;
Boże mój, nie zwlekaj!




Brak komentarzy: