sobota, 30 czerwca 2012

Po tamtej stronie ciszy.


Całą ufność pokładam w Tobie, dlaczego więc czasem moje serce - ogarnia lęk?
Wierzę każdemu Twemu Słowu, dlaczego zatem niekiedy -
tak bardzo pochłania mnie - d o c z e s n o ś ć ?
Na tym drugim brzegu czekasz i wyciągasz do mnie Swą rękę,
i wiem, że mnie przeprowadzisz do Nowego Jeruzalem,
bo tam, w Twej Świętej Księdze, zapisane jest również - moje imię.
Wychowujesz mnie, Panie, i przetapiasz na miłą Tobie ofiarę.
To pojmuję, że gdy chcę Cię usłyszeć - muszę milczeć,
gdy chcę Cię zobaczyć w mojej samotni - muszę zamknąć oczy,
gdy chcę bardziej kochać, najpierw - muszę cierpieć.
A zatem błogosławieni wszyscy, którzy z radością przyjmują
i wypełniają Twoje, Panie Jezu, przesłanie z Góry Błogosławieństw.
Proszę, pozwól mi tylko wierzyć, że wielu takich spotkam na mojej drodze.

Tora Mesjasza:


błogosławieni ubodzy w duchu...
błogosławieni, którzy się smucą...
błogosławieni cisi...
błogosławieni, którzy łakną i pragną sprawiedliwości...
błogosławieni miłosierni...
błogosławieni czystego serca...
błogosławieni, którzy wprowadzają pokój...
błogosławieni, którzy cierpią prześladowania dla sprawiedliwości...

"Błogosławieni jesteście, gdy wam urągają i prześladują was i gdy z mego powodu mówią kłamliwie wszystko o was. Cieszcie się i radujcie, albowiem wielka jest wasza nagroda w niebie. "Mt 5,11-12,

"Kto jednak widzi swoje błędy?
Oczyść mnie z błędów przede mną ukrytych.
Także od pychy broń swojego sługę,
by nie panowała nade mną.
Wtedy będę bez skazy
i wolny od występku.
Niech znajdą uznanie przed Tobą
słowa ust moich i myśli mojego serca.
Panie, moja opoko i mój Zbawicielu." Ps 19...





Brak komentarzy: