poniedziałek, 3 czerwca 2019

Zesłanie Ducha Świętego - oczekiwanie...(cz.3)




Litania do Ducha  Świętego o pokorę. (CD)

Z roli zbawicielki i bohaterki, która myśli, że ocali cały świat albo swoich najbliższych, 
siłaczki, która bierze na siebie wszystkie ciężary,
i racjonalizatorki, która organizuje innym życie
wyzwól mnie Duchu Święty
Z roli doskonałej nadludzkiej istoty, która nie ma prawa do błędu i słabości, strażniczki
moralności innych, która nie widzi własnych grzechów
wyzwól mnie Duchu Święty 
Z roli słoneczka, które jest zawsze pogodne, uśmiechnięte
 i zgadza się na wszystko, bo tak pragnie akceptacji
wyzwól mnie Duchu Święty
Z roli klowna, który żartami i śmiechem usiłuje przykryć prawdziwe problemy
wyzwól mnie Duchu Święty
Z roli niewidzialnej nieważnej istoty, która wyrzekła się swoich uczuć 
i dążenia do zaspokojenia swoich potrzeb
wyzwól mnie Duchu Święty
Z roli ofiary, która ciągle czuje się skrzywdzona i pozbawiona wpływu
na cokolwiek, i nie bierze odpowiedzialności za siebie
wyzwól mnie Duchu Święty
Z roli wszystko lepiej wiedzącej nauczycielki, która ma zawsze rację i która dla swojego
dobrego samopoczucia musi górować nad innymi i udowadniać im niewiedzę i niższość
wyzwól mnie Duchu Święty
Z roli pocieszycielki, która nieustannie łagodzi, usprawiedliwia i pośredniczy,
żeby zapomnieć, że nie wszystko da się załagodzić
wyzwól mnie Duchu Święty
Z roli buntowniczki, złej córki, złej żony, złej matki, pozbawionej serca i uczuć,
która staje się kozłem ofiarnym winnym całego zła, żeby inni czuli się lepiej
wyzwól mnie Duchu Święty.
+   +   +
Panie Boże w Trójcy Świętej Jedyny, bądź uwielbiony w moim życiu - w Duchu i prawdzie.
Przyjdź, Duchu Święty, i pokazuj mi prawdę o mnie, pokazuj mi prawdę o Tobie 
i o Ojcu, i o Jezusie Chrystusie. Pokazuj mi wolę Ojca wobec mnie - pokazuj mi,
czego Ojciec chce dla mnie i czego chce ode mnie - i dawaj mi siłę do jej wypełniania.
Przyjdź Pocieszycielu, umocnij mnie, odbuduj, odnów moje życie...
 (CDN)


Brak komentarzy: