piątek, 5 listopada 2010

Witam cię nowy dniu.


Witam cię nowy dniu, który dostałam od mojego Stwórcy!
Wychwalam Cię mój Ojcze, że obdarzyłeś mnie radością poranka.
Tak było mroczno i ponuro, deszcz dzwonił o szyby,
i nagle sprawiłeś, że wiatr rozegnał chmury i zaświeciło słońce.
Tak też sprawiasz Swoją łaską, że dusza człowieka rozświetla się
Twoim Światłem, wypełnia Twoim Pokojem i Miłością.

Dziękuje Ci, Panie za moje oczy cieszące się jesiennymi barwami,
dziękuję Ci, Panie za moje serce oczekujące spotkania z Tobą,
dziękuję Ci, Panie za wszystko, co mi w Swojej łaskawości dajesz.
Dziękuję Ci, Panie za ludzi, których kochałam,
za ludzi, których kocham, i za ludzi, których pragnę pokochać.
Proszę, obdarz, Panie Łaskawy i Miłosierny, moich bliskich, Twoją cudowną łaską
poznania Ciebie w Twoich dziełach i cudach dnia codziennego,
daj im odczuć Twoją nieustanną obecność w ich życiu, w ich radościach i problemach,
uzdrawiaj ich ciała i dusze, pomóż im oczyszczać serca i napełniać je miłością.



Jeżeli Pan domu nie zbuduje,
na próżno się trudzą ci, którzy go wznoszą.
Jeżeli Pan miasta nie ustrzeże,
strażnik czuwa daremnie.
Daremne to dla was
wstawać przed świtem,
wysiadywać do późna -
dla was, którzy jecie chleb zapracowany ciężko;
tyleż daje On i we śnie tym, których miłuje. Ps. 127

Brak komentarzy: