niedziela, 21 listopada 2010

Kto siedzi na tronie mojego życia?

Jezu Chryste Królu Wszechświata - bądź uwielbiony!

Drogi Bracie! Droga Siostro!
Dziś, w tę wielką uroczystość Chrystusa Króla, poświęć chwilę czasu,
i porozmyślaj: kto lub co, jest twoim królem?
kto lub co, siedzi na tronie twojego życia? To trudne pytanie i nie łatwa odpowiedź.

Jeszcze do niedawna na tronie mojego życia siedziałam - JA!
A obok mnie królowały moje choroby, moje problemy,
moje dzieci, mój mąż, moje przyzwyczajenia i złe wspomnienia.
Od kiedy zaprosiłam Króla Wszechświata, aby rządził moim życiem,
aby pomagał mi szukać dobra i miłości w sobie i w innych -
stałam się osobą wolną, bo cóż może uczynić mi człowiek,
kiedy jestem kochana i jestem wzywana po imieniu
przez Króla Wszechświata? On jest moim Panem,
ale jest również moim Przyjacielem, Obrońcą, Powiernikiem,
a nade wszystko - Zbawicielem i Odkupicielem.
On znał moje grzechy jeszcze przed założeniem świata.
On obmywa Swoją Przenajświętszą Krwią w Sakramencie Pokuty
wszystkie moje słabości i upadki, zwątpienia i zniewolenia.
Szukaj Go, drogi bracie, droga siostro, wołaj do Króla,
On przyjdzie do ciebie i będzie "z tobą wieczerzał",
będzie z tobą przez wszystkie dni, aż do końca wieków.
Kiedy będziesz posilał się Jego ciałem, Ono przeniknie cię
i będzie powoli wnikało do twojego ciała, wypełni twoje serce i duszę.
Tego życzę, z całego serca, tobie i sobie, wytrwajmy.

Ap.Św.Jana 3.19-21.

"Ja wszystkich, których kocham, karcę i ćwiczę.
Bądź więc gorliwy i nawróć się!
Oto stoję u drzwi i kołaczę:
jeśli ktoś posłyszy mój głos i drzwi otworzy,
wejdę do niego i będę z nim wieczerzał,
a on ze Mną.
Zwycięzcy dam zasiąść ze Mną na moim tronie,
jak i Ja zwyciężyłem i zasiadłem z mym
Ojcem na Jego tronie."


Brak komentarzy: