poniedziałek, 27 października 2008

Witaj Dniu


Witaj dniu, który jesteś darem od mojego Pana,
niech będzie Jego Imię błogosławione teraz i w wieczności.
Dziękuję Ci Panie za wszystko co od Ciebie otrzymuję,
dziękuję Ci za moje życie i zdrowie,
dziękuję Ci za moje wszystkie dzieci i całą rodzinę,
dziękuję, że potrafię cieszyć się każdą chwilą,
dziękuję Ci za to, że mogę wysyłać moje myśli w niezmierzoną przestrzeń
i wiem, że dotrą one również do Ciebie.
Przede wszystkim dziękuję Ci Panie, że postawiłeś na mojej drodze ludzi,
którzy pomogli mi oczyścić moje serce i otworzyć je na Twoją Miłość,
którzy nauczyli mnie wybaczania ludziom i sobie,
dzięki którym zrozumiałam co w moim życiu jest najważniejsze
i co może mi dać prawdziwą radość.
Dziękuję Ci Duchu Święty, że oświecasz mi Drogę,
jedyną Drogę, którą mogę dojść do radości wiecznej.
W dzisiejszy poranek pozwoliłeś mi Panie oddawać Ci cześć
na Mszy Świętej za odkupienie wszystkich win moich przodków.
Proszę niech ta bezkrwawa Ofiara Ciała i Krwi Twojego Syna,
a mojego Pana i Mistrza, dotrze do Ciebie Dobry Ojcze,
abyś raczył w Swojej Miłości i Miłosierdziu zgładzić wszystkie ich grzechy.
Pobłogosław wszystkim żyjącym członkom mojej rodziny
i w Dobroci Twojej spraw, aby odwrócili się od swoich złych skłonności
i Tobie jedynie zawierzyli swoje problemy, choroby i uzależnienia.
Dziękuję Ci Jezu, bądź Błogosławiony, 
bądź Uwielbiony teraz i na wieki.

Brak komentarzy: