czwartek, 23 kwietnia 2020

Bóg, Sprawca wszystkiego we wszystkim.


W czasie pandemii...

"Głos mój wznoszę do Boga, gdy wołam,
głos mój wznoszę do Boga, aby mnie usłyszał.
W dniu mej niedoli szukam Pana,
w nocy niestrudzenie wyciągam rękę.
Dusza moja jest niepocieszona,
jęczę, kiedy wspomnę Boga,
słabnie mój duch, gdy rozmyślam.
Ty spędzasz sen z moich powiek,
z niepokoju mówić nie potrafię...
Rozmyślam nocą w swym sercu,
rozważam, a duch mój docieka:
"Czy Bóg odrzuci na wieki
i już nie będzie łaskawy?
Czy Jego łaskawość ustała na zawsze
i słowo zamilkło na pokolenia?
Czy Bóg zapomniał o litości,
czy w gniewie powstrzymał swe miłosierdzie?" Ps. 77

Ojcze Wszechmogący, zgrzeszyliśmy przeciw Tobie, nie jesteśmy godni
nazywać się Twoimi dziećmi.
Zniszczyliśmy i niszczymy dalej ten cudowny świat,
który dla nas stworzyłeś.
Zatruwamy morza i rzeki, trujemy atmosferę i samych siebie,
zobojętniały nasze serca na płacz głodnych, szczególnie dzieci,
na krzyki gwałconych i bitych kobiet, na potworności wojen
i wszelkiej przemocy.
Zamiast Ciebie czcimy bałwany: pieniądze, władzę, uzależnienia, idoli
i  sami dla siebie staliśmy się bogami.
Zasłużyliśmy na Twój gniew przez naszą pychę i samowystarczalność.
Zlituj się nad nami przez wzgląd na cierpienia i mękę Twojego Syna,
na modlitwy i ofiary Twoich wybranych.
Przebacz nam i ześlij Twoją pomoc, ześlij ratunek dla świata!!!
Jeszcze ten raz ulituj się nad nami.     

Twoje Miłosierdzie "budzi ufność wbrew nadziei",
dlatego błogosławię Boga, naszego Ojca,
Który wie, co jest konieczne dla Jego dzieci,
aby się oczyściły i mogły żyć z Nim w wieczności.

"Tylko w Twoim Miłosierdziu, Panie mój, nadzieja ma."

Błogosławię, Ojcze, Twoje potężne Imię - bądź uwielbiony.
Błogosławię Cię, Ojcze, za wszystko, co od Ciebie dostałam i dostaję - bądź uwielbiony.
Błogosławię, Ojcze, potęgę Twojego Miłosierdzia - bądź uwielbiony.
Błogosławię Cię, Ojcze, za każdą chwilę życia, którą mi dajesz - bądź uwielbiony.
Błogosławię wszystkie zdarzenia, które zbliżyły mnie do Ciebie - bądź uwielbiony.
Błogosławię, Ojcze, moje codzienne krzyże i zranienia - bądź uwielbiony.
Błogosławię, Ojcze moje upadki, z których mnie podnosisz - bądź uwielbiony.
Błogosławię Cię Ojcze, za każdą osobę, którą stawiasz na mojej drodze - bądź uwielbiony.
Błogosławię Cię, Ojcze, za nadzieję, którą napełniasz moje serce - bądź uwielbiony.
Błogosławię Cię, Ojcze, za naukę miłości - bądź uwielbiony.
Który Jesteś, Który Byłeś i Który Przychodzisz,

TY JESTEŚ WSZECHOGARNIAJĄCĄ OBECNOŚCIĄ
TOBIE CHWAŁA NA WIEKI. AMEN.
 
Oto Bóg jest moim zbawieniem!
Jemu zaufam i bać się nie będę.
Pan jest moją pieśnią i mocą,
i On stał się moim zbawieniem.
 



Brak komentarzy: