wtorek, 17 stycznia 2012

Pan natomiast patrzy na serce.


"Nie zważaj ani na jego wygląd, ani na wysoki wzrost, gdyż odsunąłem go, nie tak bowiem, jak człowiek widzi,(widzi Bóg), bo człowiek widzi to, co dostępne dla oczu, a Pan widzi serce." Sm 1. 16,7 

Chwała Ci, Panie, że otworzyłeś oczy mojego serca, 
a uszy napełniłeś słodyczą słów modlitwy i hymnów.
Chwała Ci, Panie, że przez cierpienie dotykasz mnie i przyciągasz do Siebie.
Powoli uczę się radości pełnienia Twojej Świętej Woli.
Tyle znaków wokół mnie, tyle różnorodności i sposobów działania dla Twojej chwały.
Pilnuj mnie, Panie, abym nie zagubiła najprostszej ścieżki dziecięctwa Bożego.
Proszę, daj codzienne rozeznanie tego, co pochodzi rzeczywiście od Ciebie.
Dla Ciebie, Panie, wszystko jest możliwe:
                       Ty, aby wyleczyć - ranisz.
Chwała Ci, Panie Jezu, za Twoje Święte Rany, w których jest nasze Odkupienie.
 
Jesteś Panie moim życiem,
Jego tchnieniem.
Jesteś Panie mym pragnieniem,
Marzeniem.
Jesteś źródłem żywej wody
W mej pustyni,
Jesteś światłem mej ciemności
Na ziemi.
Jesteś łaską odkupienia,
Zbawienia,
Tobie składam dziękczynienie,
Uwielbienie. Uwielbienie. Uwielbienie.

Brak komentarzy: