sobota, 10 lipca 2010

Pod Twoją obronę.


Matko mojego Boga, moja Matko i Pani!

Dziękuje Ci, za tak wiele łask, a nawet cudów, które w moim życiu dokonały się za Twoim wstawiennictwem - dzięki Twojej miłości, pochyleniu się nade mną i zrozumieniu moich słabości.
Każdy Twój wizerunek, każde miejsce, w którym jesteś czczona oddaje Ci należną chwałę,
a tak wiele miejsc na świecie obdarzasz Swoją łaską i Swoją obecnością.
Dziś wspominam Twój wizerunek z Supraśla, gdzie oczy Twoje tak miłosiernie spoglądają na wiernych, gdzie tak głęboko przeżyłam adorację i uwielbienie Twojego Syna i mojego Pana.
Matko Boża Nazaretańska, Matko Boża Aparacieda, i ta, która mieszkasz w Fatimie, i na Górze Karmel, i w Lourdes i w Częstochowie zamieszkaj na zawsze w moim sercu i chroń moją rodzinę, przyjaciół, mój dom, a przede wszystkim ich dusze i moją duszę. Powierzam Ci siebie pod ochronę, pod Twój święty płaszcz, prowadź mnie do Jezusa, pomóż mi coraz lepiej Go poznawać, coraz goręcej kochać i coraz bardziej naśladować.

Pod Twoja obronę uciekamy się, święta Boża Rodzicielko, naszymi prośbami racz nie gardzić w potrzebach naszych, ale od wszelakich złych przygód racz nas zawsze wybawiać, Panno chwalebna i błogosławiona. O Pani nasza, Orędowniczko nasza, Pośredniczko nasza, Pocieszycielko nasza. Z Synem Swoim nas pojednaj, Synowi Swojemu nas polecaj, Swojemu Synowi nas oddawaj.

Monstra Te, esse Matrem, sumat per Te preces qui pro nobis natus tulit esse tuus.

Okaż się nam Matką, niech przyjmie modły przez Ciebie Ten, co dla nas zrodzony, zechciał być Twoim.

Brak komentarzy: