niedziela, 18 lipca 2010

Elzbieta - " Dom Boga "!!!



To właśnie dzisiaj dotarła do mnie informacja, że "Elżbieta" / Eliszeba / to "Dom Boga" lub

"Bóg jest moją przysięgą lub moją doskonałością".

O, jak bardzo jestem wdzięczna wam, moi zmarli rodzice, że takie właśnie imię dla mnie wybraliście na Chrzcie Świętym! O jak bardzo wychwalam Cię Panie, że zechciałeś mi uświadomić powinność wynikającą z mojego imienia. Tak, Panie, Królu nieba i ziemi, tak bardzo pragnę być Twoim domem. Domem, który będzie zawsze czysty, uprzątnięty, który będzie promieniował światłem odbitym Twojej Chwały. W Swojej łaskawości skierowałeś do mnie osobiście Słowo ze Świętej Księgi, że moje "schronienie będzie na górze Syjon i będzie ona święta..." dlatego chronię się mój Panie i Zbawicielu, dlatego modlę się o przyjęcie na Twojej świętej górze wszystkich bliskich mojemu sercu. Zapomnij o moich grzechach, Panie i pozwól mi wielbić Ciebie z czystym sercem.

Brak komentarzy: