sobota, 3 lipca 2010

Bóg Najwspanialszy.


Kim jesteś dla mnie Boże, mój Stwórco?
Szukałam Cię całe moje życie i pozwoliłeś mi się znaleźć!
Panie, jesteś moją wielką Tęsknotą za Doskonałością, za Absolutem.
Jesteś moim Pragnieniem miłości i łagodności,
Jesteś moim Szukaniem i Znajdowaniem,
I Oddaniem całej siebie na przekór mojej grzeszności.
Jesteś Potwierdzeniem powodu mojego bytu i mojej istoty.
Łącząc się z Tobą w Twoim Ciele - Tobą się staję.
A przecież jestem tylko człowiekiem i aż człowiekiem,
Przecież upadam w niskości moich codziennych trosk,
i nieraz zapominam o Tobie w wirze zajęć i spraw ludzkich.
Ale Ty, coraz częściej, dajesz mi łaskę modlitwy nieustannej,
Śpiewu mojej duszy i mojego serca, uwielbienia i dziękczynienia.
O Ty, który Jesteś, który Byłeś i który Przychodzisz.
Tobie niech będzie Chwała przez wszystkie wieki, pokolenia i narody.

Brak komentarzy: