sobota, 6 lutego 2010

Litania Dominikańska do Najświętszej Maryi Panny.



Litania do odmawiania we wszystkich potrzebach i utrapieniach. Nazywano ją straszną, z powodu bezwzględnej skuteczności, jeżeli jest odmawiana z głęboką wiarą. Pierwsze jej wydanie było w roku 1634, drugie w 1755. Litanię tę odmawiał Ksiądz Kardynał Stefan Wyszyński podczas pobytu w więzieniu, w Stoczku Warmińskim.

Kyrie elejson. Chryste, elejson. Kyrie, elejson.
Chryste usłysz mnie. Chryste wysłuchaj mnie.
Ojcze z nieba, Boże - zmiłuj się nade mną.
Synu, Odkupicielu świata, Boże - zmiłuj się nade mną.
Duchu Święty, Boże - zmiłuj się nade mną.
Przenajświętsza Trójco, Jedyny Boże - zmiłuj się nade mną.
Święta Maryjo nieszczęśliwych nadziejo - zmiłuj się nade mną.
Święta Maryjo utrapionych pocieszenie - zmiłuj się nade mną.
Najświętsza Matko Chrystusowa - zmiłuj się nade mną.
Bogurodzico Dziewico - zmiłuj się nade mną.
Najczystsza z Matek - zmiłuj się nade mną.

Ze wszystkich Dziewic Najpierwsza - usłysz mnie, a błaganie moje niech do Ciebie dojdzie.
Zawsze Dziewico - usłysz mnie, a błaganie moje niech do Ciebie dojdzie.
Łaski Bożej Pełna - usłysz mnie, a błaganie moje niech do Ciebie dojdzie.
Córko Króla Wiekuistego - usłysz mnie, a błaganie moje niech do Ciebie dojdzie.
Matko i Oblubienico Chrystusa - usłysz mnie, a błaganie moje niech do Ciebie dojdzie.
Świątynio Ducha Świętego - usłysz mnie, a błaganie moje niech do Ciebie dojdzie.
Święta Maryjo Królowo Niebios - usłysz mnie, a błaganie moje niech do Ciebie dojdzie.
Pani Aniołów - usłysz mnie, a błaganie moje niech do Ciebie dojdzie.
Drabino do Boga - usłysz mnie, a błaganie moje niech do Ciebie dojdzie.
Bramo Raju - usłysz mnie, a błaganie moje niech do Ciebie dojdzie.
Matko nasza i Pani jedyna do skończenia świata - usłysz mnie, a błaganie moje niech do Ciebie dojdzie.
Matko nasza i Pani, prawdziwa Nadziejo nasza - usłysz mnie, a błaganie moje niech do Ciebie dojdzie.
Matko nasza, po Trójcy Przenajświętszej Najpierwsza - usłysz mnie, a błaganie moje niech do Ciebie dojdzie.
Zaufanie wszystkich wierzących - usłysz mnie, a błaganie moje niech do Ciebie dojdzie.
Święta Maryjo pełna nadziei i miłości Boga - usłysz mnie, a błaganie moje niech do Ciebie dojdzie.
Źródło słodyczy - usłysz mnie, a błaganie moje niech do Ciebie dojdzie.

Matko Nieskończonego Miłosierdzia - racz mnie wysłuchać.
Matko Księcia nad wiekami - racz mnie wysłuchać.
Matko radząca najszczerzej - racz mnie wysłuchać.
Matko głęboko wierząca - racz mnie wysłuchać.
Zmartwychwstanie nasze - racz mnie wysłuchać.
Święta Maryjo wszelkiego stworzenia odnowienie - racz mnie wysłuchać.
Światła Wiekuistego Rodzico - racz mnie wysłuchać.
Któraś nosiła Stwórcę Wszechświata - racz mnie wysłuchać.
W Której Słowo Ciałem się stało - racz mnie wysłuchać.
Rodzicielko Sprawcy Wszechrzeczy - racz mnie wysłuchać.
Tajemnic Bożych Powiernico - racz mnie wysłuchać.
Wybawicielko nasza Prawdziwa - racz mnie wysłuchać.
Święta Maryjo Skarbie wierzących - racz mnie wysłuchać.
Najpiękniejsza Pani, której nie potrafią wysłowić usta ludzkie - racz mnie wysłuchać.
Tęczo pełna radości - racz mnie wysłuchać.
Matko prawdziwego wesela - racz mnie wysłuchać.
Drogo nasza do Pana - racz mnie wysłuchać.
Orędowniczko nasza niezawodna - racz mnie wysłuchać.
Święta Maryjo, Gwiazdo na niebie najjaśniejsza - racz mnie wysłuchać.
Nad księżyc światlejsza - racz mnie wysłuchać.
Blaskiem słońca przyćmiewająca - racz mnie wysłuchać.
Matko Boga wiekuistego - racz mnie wysłuchać.
Święta Maryjo, która rozpraszasz ciemności wiecznej nocy - racz mnie wysłuchać.
Która niweczysz wyrok naszego potępienia - racz mnie wysłuchać.
Źródło prawdziwej mądrości - racz mnie wysłuchać.
Światło rzetelnej nauki - racz mnie wysłuchać.
Radości nasza bezcenna - racz mnie wysłuchać.
Upragniona nagrodo nasza - racz mnie wysłuchać.
Pożądanie wzgórz wiekuistych - racz mnie wysłuchać.
Zwierciadło, w którym Boga oglądamy - racz mnie wysłuchać.
Nad wszystkich Świętych Święta - racz mnie wysłuchać.
Wszelkiej chwały najgodniejsza - racz mnie wysłuchać.
Święta Maryjo najłaskawsza Pani - racz mnie wysłuchać.
Pocieszycielko szukających u Ciebie schronienia - racz mnie wysłuchać.
Dobroci Pełna - racz mnie wysłuchać.
We wszelką słodycz obfitująca - racz mnie wysłuchać.
Wspaniałości Aniołów - racz mnie wysłuchać.
Kwiecie Patriarchów - racz mnie wysłuchać.
Pokoro Proroków - racz mnie wysłuchać.
Skarbie Apostołów - racz mnie wysłuchać.

Chwało Męczenników - ufam Tobie.
Chlubo Kapłanów - ufam Tobie.
Ozdobo Dziewic - ufam Tobie.
Lilio czystości - ufam Tobie.
Święta Maryjo, miedzy niewiastami błogosławiona - ufam Tobie.
Ratunku zagubionych - ufam Tobie.
Słowo sprawiedliwych - ufam Tobie.
W Boże zamysły wtajemniczona - ufam Tobie.
Ze wszystkich kobiet Najświętsza - ufam Tobie.
Najjaśniejsza Pani, bez pomocy Ducha Świętego niepojęta ludzkim rozumem - ufam Tobie.
Perło Boskiego Oblubieńca - ufam Tobie.
Święta Maryjo pałacu Chrystusowy - ufam Tobie.
Panno Niepokalana - ufam Tobie.
Świątynio Pańska - ufam Tobie.
Chwało Jerozolimy - ufam Tobie.
Radości Izraela - ufam Tobie.
Córko Boża - ufam Tobie.
Najukochańsza Oblubienico Chrystusa - ufam Tobie.
Gwiazdo morza - ufam Tobie.
Święta Maryjo - wyciągnij rękę Twoją i dotknij serc naszych, aby oświecić i wybawić nas grzeszników - ufam Tobie.
Diademie na głowie Najwyższego Króla - ufam Tobie.
Czci najgodniejsza - ufam Tobie.
Pełna wszelkiej słodyczy - ufam Tobie.
Zasługo na życie wieczne - ufam Tobie.
Bramo królestwa Bożego - ufam Tobie.
Bramo zamknięta, a dla nas otwarta, przez którą wchodzimy do Pana - ufam Tobie.
Różo, która wiecznie kwitniesz - ufam Tobie.
Kosztowniejsza od całego świata - ufam Tobie.
Ponad skarb wszelki upragniona - ufam Tobie.
Nad niebo wyższa - od Aniołów czystsza - ufam Tobie.
Wesele Archaniołów - ufam Tobie.
Wszystkich Świętych rozradowanie - ufam Tobie.
Czci i Chwało, Sławo i Ufności nasza - ufam Tobie.

Maryjo Córo Boga - wejrzyj na mnie łaskawie.
Maryjo Córo Joachima - kochaj mnie.
Maryjo Córo Anny - daj mi spocząć po smutkach wygnania.

Proszę Cię Panie Boże, za przyczyną Błogosławionej i Chwalebnej Bożej Rodzicielki wraz ze wszystkimi Świętymi ochraniaj mnie i mój dom, moje dzieci, całą moją rodzinę od wszelkich przeciwności oraz osłaniaj łaskawie od zasadzek i wrogów. Proszę Cię o żywą wiarę w mojej rodzinie i wśród przyjaciół. Chroń nas od zarazy i wojny.

1.Zdrowaś Maryjo.
2.Chwała Ojcu.
3.Pod Twoja obronę. Amen.


Można odmawiać: jednorazowo, przez 9 dni lub przez 9 kolejnych sobót jako nowennę przy zapalonej świecy.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
W dniu 30 stycznia 2024 roku o godz 18 zostanie odprawiona Msza Święta w intencjach wszystkich odwiedzających ten blog. 
Będzie można uczestniczyć w niej on-line https://parafiarumiazagorze.pl/transmisja-live/  
30.01. 2024 - Przepraszam za niedostępność transmisji.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

352 komentarze:

1 – 200 z 352   Nowsze›   Najnowsze»
Unknown pisze...

To niesamowite, że po tej modlitwie zostałam wysłuchana przez Maryję.

Unknown pisze...

Wierzę z całego mojego poranionego serca, że Matka Boża usłyszy moje wołanie w tej nowennie i udzieli mi tej upragnionej łaski... Natalia

Wiktoria pisze...

Ja też chcę być wysłuchana.Maryjo,Ty wiesz przez co przechodzę.Ufam Tobie, i nie zawiode się.

Unknown pisze...

Módlcie się ,a zostaniecie wysluchani, tak jak ja.
Dziękuję Ci Matko Ukochana, za łaskę, którą mi dałaś.

Unknown pisze...

Dziękuję ci za wszystko dobro kture płynie od ciebie dla mojej rodziny

Unknown pisze...

Módlcie się szczerze, będę pisać o tym wszędzie. Miałam taką sytuację, która wydawała się nie do przeskoczenia, czyli, że to juz koniec i nic nie pomoże. Znalazłam tę modlitwę i modlilam się gorąca.
Po miesiacu ni stąd , ni zowąd,stało się coś co przerosło moje najśmielsze marzenia, doznałam wręcz cudu.
To o co prosiłam Matkę Najświętszą spełniło się. Ja do tej pory nie mogę w to uwierzyć, jednak stało się.
Modlę się nadal, i proszę o łaski i wiem, że zostanę wysluchana.
Uwierzcie, ja nie kłamię, postanowiłam, że będę rozszerzać tę modlitwę tak jak obiecałam mojej Najdroższej Matce.
Módlcie się , a wszystko się Wam spelni.
Pozdrawiam Kasia

Unknown pisze...

Matko Boska...Królowo Różańca Świętego. .pomóż mojemu dziecku....nie opuszczaj nas...

Unknown pisze...

Matko proszę wysłuchaj mojej prosby.Przebylam tak wielka drogę do Ciebie .Otoczswoja opieka moich najblizszych

Unknown pisze...

Maryja,Matejko moja kocham Cię, szczerze wierzę w to,że mnie wysluchasz. Amen

Unknown pisze...

Wiesz jak bardzo jestem wierząca i z jaką wiara się modlę błagam wysłuchaj mojej prośby

Unknown pisze...

Mateńko ukochaną uzdrowienie moje chore ciało brakuje mi już sił nie dam rady dzieci się odwrocily mąż zostawił jestem sama chora nie mam gdzie mieszkać proszę o rozwiązanie moich problemów szczególnie zdrowotnych Bóg zaplac

Unknown pisze...

Opiekuje się moimi dziećmi chociaz

Unknown pisze...

Mateńko kochana wysłuchaj mojej prośby o wyzdrowienie Ty wiesz jak bardzo cierpię będę się modlić ta modlitwa lekarze już nie pomogą a mam 40 lat błagam usłysz moje wołanie Amen

Ela pisze...

Z początkiem 2018 roku zaszłam w drugą upragnioną ciożę. Kiedy pochwaliliśmy się rodzinie cudowną wiadomością, siostra męża również się ucieszyła ale równocześnie zobaczyłam na jej twarzy smutek gdyż od 10 lat starali się o drugie dziecko i z różnych przyczyn wtym ginekologicznych nie mogła zajść w ciążę. Zapytałam ją i jej męża czy naprawde jeszcze chcą mieć dzidziusia, oboje przyznali, że tak więc postanowiłam się za nich modlić. Znalazłam litanie Braci Kaznodziejów, zaintrygował mnie jej opis i zaczęłam się modlić a moja intencja była taka: aby udało im się zajść w ciąże zanim ja urodzę dziecko. Ta modlitwa naprawdę działa cuda gdyż ja urodziłam synka w drugiej połowie listopada a siostra męża w tym czasie była już w drugim miesiącu ciąży. :D dziękuje Matce Bożej za ten cud raz jeszcze.
Elżbieta z Krakowa

Unknown pisze...

Dziękuję Matko za wysłuchanie moich blagan. Kocham Cię. Uslysz blagania wszystkich którzy Cię proszą i racz ich wysłuchać . Amen

Unknown pisze...

Maryjo weż pod swą opiekę CÓRKĘ I JEJ NARZECZONEGO SPRAW ŻEBY SZCZĘŚLIWIE SIĘ POBRALI I ZAŁOŻYLI BOGIEM SILNĄ RODZINĘ AMEN.

Unknown pisze...

Mateńko proszę przemień moją trudną sytuację finansową pomóż spłacić wszystkie długi jakie mam i bym miała na godziwe życie

Unknown pisze...

Módl się gorąco, a zobaczysz, że zostaniesz wysłuchana

Unknown pisze...

Jestem tu,aby dodać szukającym otuchy i świadectwo. Matka Boska pomaga,módlmy się i ufajmy. Uczmy się też pokory,ponieważ to o co prosimy,nie zawsze jest zgodne z wolą Pana Boga. Ta nauka jest najtrudniejsza. Ale Pan Bóg i Matka przenajświętsza są przy nas. Dziękuję Ci Pani za to,że Cię mam,za to,że Cię znam...Chwała tym,co rozpowszechniają naukę o Tobie!

Unknown pisze...

Pomóż Matko rozwiąż nasze problemy zdrowotne i finansowe z jakimi borykamy się od lat. Wszystko składam w Twoje Matczyne Ręce. Bądź Błogosławiona Potężna Pani nasza Orędosniczko u Boga.

Unknown pisze...

Matko Przenajświętsza,spraw, żeby udało mi się wyjść ze wszystkich długów,w Tobie moja ostatnia nadzieja,zaopiekuj się mną,jak swoją córką, dziękuję za wszystko i proszę o łaskę twoją Matko

Unknown pisze...

Ufaj i módl się. Matka Boska nie zawodzi. Tydzień...dwa...Twoja sytuacja się poprawi. Nie wszystko dobro,które do nas przychodzi jest oczywiste.

Unknown pisze...

Unknown pisze...

Matko i ja zwracam sie di Ciebie. Pomóż odzyskać spokój. Pomóż mi i mężowi w sprawach zawodowych bysmy nie popadali w depresję..błagam

No a ja pisze...

Maryjo i ja zwracam sie do Ciebie o pomoc dla mojego dziecka, prosze aby moja corka dostala sie do dobrego liceum.

Unknown pisze...

Matko moja miej w opiece mnie imoja rodzinę pomóż nam spłacić długi i odzyskać godne i spokojne życie

Unknown pisze...

Matko, Maryjo uczynilas wczoraj pierwszy cud... Niby nic takiego ale w tym jednym.przypadku spadł mi kamień z serca. Proszę wspomagaj mnie o Pani. Wspomagaj moją rodzinę: mnie i męża w pracy zawodowej żebyśmy nie popadali zniechęcenie, strach i depresję bo tak sie nie da żyć gdy codziennie idziesz w stalrachu do pracy. Czuwaj także nad naszym synem by poprawiło sie jego zachowanie, by byl dobrym dzieckiem i miał przyjaciół. Pomóż nam go dobrze wychować Mateńko.

Unknown pisze...

Proszę Cię, Matko, pomóż... Pozwól mi wrócić do zdrowia i zawsze opiekuj się moją rodziną.
Dziękuję Ci z całego serca...

No a ja pisze...

Maryjo, poraz kolejny mnie wysluchalas. Uratowalas mojego syna, choc nikt nie dawal zadnej szansy, Dziekuje. Wysluchalas mnie, gdy prosilam aby moja corka dostala sie do dobrego liceum, Dziekuje. Prosze Cie Maryjo w moim smutku, prosze abym zaznala szczerej prawdziwej opieki, wzajemnej milosci, prosze abym na swojej drodze poznala mezczyzne, pragne wyjsc za maz,

Unknown pisze...

Matko czuwaj nad moją rodziną. Opiekuj sie moim 8letnim synem. Blagam aby poprawił swoje zachowanie. By był lubiany przez rówieśników i miał przyjaciół. Daj mi i mężowi cierpliwość zeby go dobrze wychować

Unknown pisze...

Matenko pomóż mi odzyskać spokój psychiczny. Wiesz jak ta praca mnie stresuje.. Nie mige spać, zadręczam się.. Uwolnij mnie od tego błagam... Od tylu lat marzę o drugim dziecku. Matko Ty tak wiele możesz. Pozwól mi zajść w ciążę i mogłabym wtedy odpocząć psychicznie. Błagam..

Unknown pisze...

Ufaj i módl się żarliwie. Pokornie oczekuj odpowiedzi. Módl się również do św. Rity-patronki spraw beznadziejnych

Unknown pisze...

A do kogóż ja sie nie modlę.. do sw.Rity i do św. Józefa. Tylko najgorsze jest to że chyba jest coraz gorzej... Teraz jedynie Matka Najświętsza mi pozostała.

Unknown pisze...

Ufaj i módl się żarliwie. Pokornie oczekuj odpowiedzi. Módl się również do św. Rity-patronki spraw beznadziejnych

Unknown pisze...

Matko najświętsza pomóż. Czuję taki niepokój...

Unknown pisze...

Jeśli jest coraz gorzej to znaczy że modlitwa już działa

Unknown pisze...

Dlaczego tak sądzisz? Czemu tak jest...?

Unknown pisze...

Otrzymasz wszystko to, o co prosisz, ale zaufaj i módl się żarliwie, a osiągniesz nieosiągalne

Unknown pisze...

Módl się żarliwie i zaufaj , a osiągniesz nieosiągalne

Ela z Rumi pisze...

"Miłosierdzie Boże, budzące ufność wbrew nadziei - ufam Tobie."

Boże, którego Miłosierdzie jest niezgłębione, a skarby litości nieprzebrane, wejrzyj na nas łaskawie i pomnóż w nas ufność w Miłosierdzie Swoje, byśmy nigdy w największych nawet trudnościach nie poddawali się rozpaczy lecz zawsze ufnie zgadzali się z Wolą Twoją, która jest samym Miłosierdziem. Przez naszego Pana Jezusa Chrystusa, Króla Miłosierdzia, który z Tobą i Duchem Św. okazuje nam Miłosierdzie na wieki wieków. Amen.

Anonimowy pisze...

Mateńko proszę o opiekę nad moją rodzinę i potrzebne łaski. Prosze o poprawę zachowania u syna, chęci do nauki oraz zdrowie dla córki. Proszę o pomoc dla nas w wychowaniu dzieci.

Unknown pisze...

Matko pomóż wszystkim splacajacym kredyty. Pomóż frankowiczom. Pomóż nam zachować mieszkania...

marek pisze...

Proszę cie Maryjo ratuj mnie bo przezywam  bardzo ciężkie chwile załamania uproś mi łaskę powrotu do poprzedniej pracy w dps na sg A pomóż mi by lęki duchowe ustały bym nie zginoł wesprzicie mnie bracia i siostry w modlitwie do Nieba 

Ela z Rumi pisze...

Drogi Bracie, podaj swoje imię, będę się modlić.Radzę poszukać dobrego spowiednika i prosić o kierownictwo duchowe. Ela z Rumi

marek pisze...

Marek prosi Maryję o wyproszenie łaski dziękuje za modlitwę za mnie siostro

Unknown pisze...

Błagam o modlitwe. Odczuwam tak silny strach w związku z moją pracą... Przede mną kolejna nieprzespana noc.. I jeszcze do tego problemy wychowawcze z synem... Codziennie odmawiam litanie dominikanska. Matenko najświętsza pomóż mi... Daj mi odpocząć psychicznie.

Unknown pisze...

Kolejny mały cud..
Dziękuję Ci Najświętsza Panienko.

Beata pisze...

Proszę Cię o zdrowie dla całej rodziny. Proszę o modlitwę.

Unknown pisze...

Blagam Cię Mateczko! Wyprostuj drogę mojego syna

Unknown pisze...

Maryjo droga ,proszę Cię pomóż mi w sprawie mieszkania. Proszę z całego serca

Unknown pisze...

Matko najświętsza...tak chcialam się uwolnić od tej osoby w pracy i.... Złożyła wypowiedzenie. Ale jak to będzie teraz..? Spraw Mateczko aby osoba która przyjdzie do pracy ze mną była dobrą osobą, zebym już takich stresów nie przeżywała. Poza tym wiesz Matko Boska że marzę od lat o drugim dziecku. Pomóż proszę. Dziękuję za dotychczasową pomoc.

Unknown pisze...

Maryjo matko nasza. Pomóż mojemu synowi w relacjach z dziećmi w klasie aby był lubiany. Pozwól mu mieć choc jednego dobrego kolegę. Zeby nie byl samotny.

Unknown pisze...

Wierzę Ci. W moim przypadku też dokonało sie juz kilka cudów za przyczyną Najświętszej Panienki. Trzeba sie modlić, prosić Matkę Boską. Wierzę ze pomoże mojemu dziecku, mi i mężowi. Wierzę i goraco sie modlę.

Unknown pisze...

Maryjo proszę o uzdrowienie

Unknown pisze...

Błagam o pomoc w sprawie finansowej Maryjo weź ludzi którzy nam życzą źle i przeklinają módl się za nich i pros żeby zły odszedl i dał nam spokój

Unknown pisze...

Matko uwolnij mnie od tego ogromnego stresu w pracy. Uwolnij mnie od tej pracy... Daj mi spokoj. Codzienne bezsenne noce. Ile to jeszcze bedzie trwało. Błagam Matko Najświętsza pomóż.

Unknown pisze...

Proszę o modlitwę. Jestem w tak złej kondycji psychicznej z powodu pracy... Błagam pomodlcie sie za mną do Najświętszej Panienki. Jestem na skraju zalamania nerwowego. Nawet tabletki na sen mnie nie uspokajają. Dalej budzę się w nocy i różne mysli zwiazane z pracą mnie nachodzą. Matko ratuj!uwolnij mnie od tego stresu. Daj mi spokój życiowy. Blagam...

Unknown pisze...

Tu nie chodzi o to, aby ktoś modlił się za Ciebie.Ty sama powinnaś zaufać Maryi i prosić modląc się o łaskę

Ela z Rumi pisze...

Módlmy się również za siebie nawzajem. Niech nam Bóg błogosławi.

Unknown pisze...

Codziennie sie modlę. Czasem w przypływie bezsilności proszę innych o modlitwę. To nic złego

Unknown pisze...

I to jest najpiekniejsza i najprawdziwsza modlitwa.Takich szczerych pragnie Maryja, bo Ona była sama PRAWDĄ i tylko na szczerosć odpowiada.Jestem z Ciebie dumna.Wiem,ze w takim stanie najgorliwsi nie potrafią sie czasem modlic.Maryjo!!!Wysłuchsj tej modlitwy i pomóż proszę bo wiem ,że zapraszasz CUDA.Jestem tego dowodem.Dziękuję Ci Maryjo,dziękuję!!!

Unknown pisze...

Matko Boża Szensztacka,kocham Cię i dziękuję za cierpliwe ,pełne miłości słuchanie swoich słabych dzieci.Jesteś NIEZASTĄPIONA.Proszę Cię pomóż wszystkim tym ,którzy Cię proszą tu o pomoc.Niech będzie uwielbiony Twój Syn Trójjedyny.Amen

Unknown pisze...

Maryjo Szensztacka pobłogosław Jana i Pauline i upros im łaski według Twej Świętej Mądrości.Proszę byś Sama przedstawiła Bogu intencje jak najwspanialsza Matka.Zawierzam Ci ich całkowicie i ich potrzeby.Amen EVA

Unknown pisze...

Matuchno Kochana proszę o uwolnienie z toksycznej relacji dla E., by na pierwszym miejscu postawiła dziecko, a nie mężczyznę, który odciąga ją od Boga. O nawrócenie dla niej i mądrość, by uczyła się na błędach i wyciągała wnioski. Oraz o zdrowiw dla mojej Mamy, by tego tak nie przeżywała (jest od 30 lat na lekach nasercowych, a teraz od 4 dni ma arytmię z tych nerwów) ... Zajmij się tym o Najlepsza i Najczulsza z Matek. Amen.

Unknown pisze...

Mateczko wiesz,że już od 9 miesięcy błagam Cię o uratowanie mojego małżeństwa i nie przestanę,bo Ci całkowicie zaufałam i nie ustaę w modlitwie.To zło,które rozłączyło mnie z mężem,które tak bardzo go znieewoliło tylko Ty ukochana Matko możesz odeprzeć od Mariusza i odemnie.Mateczko wysłuchaj mojego błagania Angelika

Uniknow pisze...

Matko Boża Najukochańsza, Wysłuchaj moich próśb o które błagam. Ufam Tobie i proszę o wysłuchanie i Wstawienictwo Najświetrzej Matki Bożej.Amen

Magda pisze...

Kochana Matko, w dzień rocznicy mojego ślubu, bardzo proszę Cię o wysłuchanie mojego błagania w wiadomej Ci sprawie. Proszę o ratunek, abym mogła godnie i z Bogiem żyć. Amen.

Unknown pisze...

Matko Najświętsza. Dlaczego nie mogę uwolnic się od tej pracy? Dlaczego chcesz żebym w niej tkwiła i coraz bardziej sie zadreczala? Szukam innej pracy, spokoju. A jest coraz gorzej. Blagam pomóż mi Matko. Codziennie Cię o to proszę, blagam.

Unknown pisze...

Maryjo kocham Cię
Pomóż nam zmienić pracę.Tkwimy w niej jak w jakimś maraźmie

Unknown pisze...

Matko Boża polecam Twojej opiece moją mamę i siebie. Pomóż nam bardzo Cię proszę

Unknown pisze...

Dziś ostatecznie zostalam dobita... Nie widzę sensu dalszych modlitw. Mąż nie zdał tak ważnego egzaminu. Od jwgo wymiku tak wiele zależało. Kolejne to to ze juz kilka lat modle sie o drugie dziecko i nic. Zero. Brak nadziei na cokolwiek. Dalej tkwie w tej beznadziejnej pracy... Szefowa jednak.na razie nie odchodzi a miala odejść i miał być spokoj. Ja już sie nie modlę. To nie ma sensu. Odpadam. Wszystkim naokolo sie darzy. Maja tyle dzieci ile chcą. Robią kariery dostają majątku a my nic. I zero perspektyw na cokolwiek. Wiem ze byc moze bliźnie.. Ale mam dość. Nic mi nie pomoże.

Unknown pisze...

Nie trać nadziei, nie poddawaj się, zaufaj. Czsami wydaje nam się, że już gorzej być nie może, a za jakiś czas wszystko zmienia się na lepsze. NIE trać wiary, to najgorsze co możesz teraz zrobić, niech różaniec nie wychodzi z Twoich rąk, wytrwaj w modlitwie

Unknown pisze...

Podziękuj Bogu za to co masz. Przeczytaj książkę moc uwielbienia. Widocznie tak ma być. Wyjdzie z tych historii coś dobrego. Zawsze wychodzi. głowa do góry

Matka pisze...

Najlepsza Matko, dziękuję Ci za wszystkie otrzymane łaski w mojej rodzinie.A jest ich wiele.Tyś ucieczką grzeszników i przekonałam się,że nikogo nie opuszczasz, gdy prosi Cię o pomoc.Dziś proszę Cię z pokorą Najświętsza Mateczko o pomoc w rozwiązaniu trudnej dla nas sytuacji.Proszę, aby syn wkrótce dostał pracę i skończyły się nasze kłopoty finansowe.Umocnij go też Mateczko, bo obecna sytuacja bardzo go przytłacza.Wszystkie nasze sprawy składam w Twym Najświętszym Niepokalanym Sercu.Jezu, ufam Tobie i Twojej Najświętszej Matce.

Kucyk pisze...

A czy to jest oryginalna wersja, czy trochę zmieniona?

Matka pisze...

Matko Najświętsza,proszę Cię we wszystkich naszych intencjach znanych Panu Bogu i Tobie Mateczko, a szczególnie w intencjach syna i poprawy naszej sytuacji.

Perypatetyczka pisze...

Są dwie równoprawne wersje

Matka pisze...

Matko Najświętsza, proszę Cię o uwolnienie z nałogów syna i aby znalazł wkrótce pracę.Błogosław córce i mnie-niegodnej Twej służebnicy.

Matka pisze...

Mateczko Najświętsza, błogosław nam każdego dnia.Proszę Cię gorąco o uwolnienie z nałogów syna, o pracę dla niego i aby ułożył sobie życie z katoliczką.Wszystkie nasze sprawy i problemy składam w Twoim Niepokalanym Sercu.

Unknown pisze...

Matko dopomoz mi w tak trudnych chwilach bo nie daje rady. Błagam z całego serca przywroc to co utracone

Matka pisze...

Mateczko Najświętsza,proszę Cię o opiekę nad nami na każdy dzień.Proszę o zdrowie dla nas i potrzebne łaski,szczególnie o dobrą pracę dla syna,aby skończyły się jego kłopoty finansowe.Proszę Cię też w pozostałych intencjach znanych Panu Bogu i Tobie, Mateczko.

Basia pisze...

Matko Boża pomóż mojemu synowi w pracy.
Wyprostuj nasze relacje
Ufam i modlę się.

Zwierzi pisze...

Czy ktoś się modli przy świecy? Czy to jest konieczne? Na innych stronach są zupełnie inne wersje tej modlitwy niepodobne do tej, która jest prawdziwa?

Ela z Rumi pisze...

Prawdziwa modlitwa to ta, która wypływa z serca i jest odmawiana z wiarą:). Proszę spojrzeć na komentarz z 10 listopada. Szczęść Boże.

Unknown pisze...

A co jeśli modlitwa daje bardzo przykre skutki? Tysiackroc gorsze bez jakiego kolwiek cienia nadziei na cokolwiek

Unknown pisze...

Skąd ta pewność ,że to modlitwa jest przyczyną niepowodzeń?

Unknown pisze...

Modlę się gorliwie.zmienilem podejście próbuje uratować to wszystko z głębi serca. a tu jeszcze gorzej

Unknown pisze...

Wszystko się już sypie.niewiem co mam robić juz

Unknown pisze...

Robi się jakaś nadzieja a potem znów ten sam dramat

Unknown pisze...

Po tym co napisałem ze dzieją się gorsze rzeczy postanowiłem znów się pomodlić, po skończeniu modlitwy zdarzył się upragniony cud. Jak mam za to wszystko dziękować i pielegnowac ta wielka łaskę?

Unknown pisze...

Nigdy się nie poddawaj, modlitwa ma ogromną moc

Magda pisze...

Ja staram się nigdy nie poddawać. Raz jest lepiej, a raz gorzej. Wczoraj też zdarzył się dla mnie mały cud, za który bardzo dziękuję Bogu i Najświętszej Matce. Dalej modlę się z prośbo o wysłuchanie mojego błagania, pomoc i ratunek. Wierzę, że Bóg i kochana Matka Boża są zawsze ze mną i nie pozwolą na moje zatracenie.

Basia pisze...

Matko Boża pomóż mi bo nie daje rady.
Modlę się i wierzę że będzie dobrze.

Unknown pisze...

Będzie dobrze, musisz tylko zaufać, nie poddawać się i modlić się gorąco, a nadejdzie taki czas, który odmieni całe Twoje życie i otrzymasz to, o co prosilas

Basia pisze...

Bardzo dziękuję za słowa wsparcia.

Unknown pisze...

Proszę wysłuchaj modlitwy

Unknown pisze...

Mateczko wiesz,że już prawie rok jak mąż mnie opuścił.Blagam Cię ratuj nas,ratuj mnie,bo już nie daję rady.Wiesz jak patrzę na cierpienie syna i w jakich długach jestem.Tylko Ty mi pozostałeś jedyna nadzieją ,że coś się zmieni w mi życiu.Ja już nie mam siły,już gorzej być nie może .Mateczko błagam ratuj.

Basia pisze...

Matko Boża nie opuszczaj mnie.

Basia pisze...

Matuchno kochana udziel łask mojemu synowi. Proszę wysłuchaj mojego błagania.

Unknown pisze...

Matko ratuj bo jest coraz gorzej

Unknown pisze...

Matuchno moja kochana wiem że moja sytuacja to moja wina ale jeżeli możesz to uratuj mnie i wszystkich którzy proszę Cię tu o pomoc prosze

Unknown pisze...

Matuchno kochaj mnie nie opuszczaj mnie prosze

Unknown pisze...

Dziękuję Ci Kochana Mamo dziękuję za jeszcze jeden dany mi dzień proszę pomóż mi nie opuszczaj mnie kocham Cie

Unknown pisze...

Matuchno proszę Cię pomóż Sylwi tak bardzo chce mieć dziecko to dobra osoba poblogoslaw Jej proszę

Unknown pisze...

Dziękuję Ci Matko najukochansza każdy dzień który udaje mi się przeżyć upewnia mnie o Twojej milosci pomóż mi wyjsc z kłopotów a ja wyslawiac Cię będę na wieki

Unknown pisze...

Kochana Mamo obdaz mnie i wszystkich tu proszacych łaskami o które prosimy i dziękuję za nadzieję która mam dzięki Tobie kocham Cie

Unknown pisze...

Kochana tracę nadzieję już nie uda mi się wyjść z kłopotów zabierz mnie do siebie prosze

Unknown pisze...

I znów jestem dałaś mi jeszcze jeden cudowny dzień i nadzieję dziękuję kocham Cie

Unknown pisze...

Tak mi ciężko zawiodłem wszystkich a to dopiero początek pomóż moim rodzica proszę Cię i dziękuję za ten dzień za siłę

Basia pisze...

Matuchno dziękuję za nadzieję. Czuje Twoja obecność.Badz cały czas że mną i pomagaj we wszystkim

Magda pisze...

Mateczko kochana usłysz moje błaganie, nie opuszczaj mnie. Już brak mi sił i czasu. Jest tak źle, że mimo wiary tracę nadzieję. Mateczko pomóż mi.

Basia pisze...

Matuchno dziękuję i proszę spraw aby mój syn otrzymał pracę .W Tobie tylko moja nadzieja

Unknown pisze...

Nigdy się nie poddawaj i nie trać nadziei, nadejdzie taki dzień, że wszystko o co prosisz spełni sie

Magda pisze...

Dla mnie już taki dzień nie nadejdzie. Dzisiaj stało się już chyba najgorsze, a tak modliłam się, żeby chociaż spokojnie dotrwać nowego roku. Każdy dzień, chociaż był trudny do przeżycia, był dla mnie piękny i za niego dziękowałam Mateczce. Nie wiem co mam teraz robić. Odmówiłam litanię ale nie wiem czy to nie będzie moja ostatnia. Już upadam, nie mam sił. Wiem, że to wszystko moja wina i za to przepraszam.

Zuzanna pisze...

Maryja wysłuchała moich modlitw, zanoszonych za jej pośrednictwem tą właśnie litanią. Dziś otrzymałam łaskę, o którą prosiłam i pragnę się z Wami tą radością podzielić. Pamiętajcie proszę, że Maryja zawsze jest blisko nas, z wyciagnietymi ku nam dłońmi, pragnie dla każdego i każdej z nas jak najlepiej. Z ufnością powierzajmy Maryi nasze sprawy, nawet te najtrudniejsze. I módlmy się gorąco i pobożnie, z ufnością. Z Bogiem+ :)

Unknown pisze...

Pan Jezus też upadał pod ciężarem krzyża, musisz zaufać , na razie upadasz, ale podniesiesz się

Unknown pisze...

Oj Matenko kochana. Proszę Cię opiekuj się moją rodziną w tym nowym roku. Strzeż mojego syna, pozwól żeby miał przyjaciół i nie czuł sie samotny. Pomóż mojemu mężowi żeby w końcu udało mi się w pracy zawodowej... Pomóż mi osiągnąć spokój, ulecz z bezsenności, wylecz z notorycznego strachu, stresu, ciągłych obaw. Pomóż o Pani. J.

Magda pisze...

Dziwne, ale jeszcze żyję. Dziękuję Mateczce za każdy kolejny dzień i modlę się. Tylko to trzyma mnie jeszcze przy życiu. Boję się , proszę wysłuchaj mnie.

Małgosia i Paweł pisze...

Madziu, poruszył mnie Twój strach. Oddaj mi go trochę. Modlę się o to, żeby Mateczka naszego Pana zabrała Ci go całkiem. Śpij spokojnie. Gosia

Magda pisze...

Dziękuję za modlitwę. Ja dalej codziennie gorąco modlę się i wierzę w ratunek dla mojej duszy i rodziny. A ten strach, który nie chce mnie opuścić jest strasznie paraliżujący. Mateczko Kochana i Boże Wszechmogący oddaję się całkowicie Waszej opiece.

Basia pisze...

Matuchno przepraszam że zwatpiłam.
Przebacz mi.
Proszę daj wiarę i nadzieję że wszystko się ułoży. Czasami brak mi sił.

Unknown pisze...

Po 3 miesiacach walki z pomocą matki Boskiej udalo się. Wierzcie i nie poddawajcie się. I nie zniechecajcie się bo naprawdę rzeczy dzieja się przedziwne

bluevelvet pisze...

Wspomóżcie Kochani w modlitwie o wiarę i ukojenie złamanego serca

Unknown pisze...

Módl się i nie trać wiary nigdy. Ja zostałem wysłuchaniu ty też będziesz

Unknown pisze...

Mam nadzieję że Matuchna pomoze nam wszystkim wysłucha naszych próśb pozwoli żebyśmy podnieśli się i rozpoczęli nowe życie ja dziękuję Ci Kochana za każdy dany mi dzień pomóż mi wyjsc na prostą kocham Cię

Unknown pisze...

Maryjo pomóż mi proszę, aby Iwona chciała zemna rorozmawiać , uzdrów te nasze relacje

Magda pisze...

Mateczko Kochana wołam do Ciebie o ratunek. Usłysz mnie i wysłuchaj, proszę.

Basia pisze...

Matuchno pomóż. Jest mi tak ciężko. Wierzę i modlę się o cud. Blagam

Jola pisze...

Kochana Matko Boga proszę ulecz mnie całkowicie,mózg,wszystkie neurony połączenia nerwów,Błagam Cię Ukochana Matko Blagam , chcę być taka jak kiedyś.Jola.

Magda pisze...

Mateczko kochana usłysz mnie, proszę.

Unknown pisze...

Mateczko ja już nie mam siły dalej walczyć o moje małżeństwo.Im więcej się modlę,to jest coraz gorzej.Nie chcę i nie mogę się poddać,ale to wszystko mnie przerasta.Mateczko dziękuję za wszystko i proszę zabierz od mnie ten lęk,ten niepokój.Ty wiesz ukochaną matko ,że jedyne w czym się nie poddam,to w ewangelizacji i głoszeniu Twego Syna a mojego Zbawiciela.Proszę o modlitwę za mnie.

Basia pisze...

Matko ukochana weź w opiekę mojego syna Pawła i jego rodzinę.

Jolanta Kowalska pisze...

Mayjo Błogosławiona,Niepokalana uratuj moje dziecko Kamila,wyrwij go zmocy złego bo tonie w alkoholu i Czechach.
Jezu ufam Tobie.

Basia pisze...

Matuchno proszę opiekuj się moimi dziećmi.Odsun od nich wszelkie zło.
Wierzę i modlę się coś,codziennie

Grazyna pisze...

Mateńko Kochana wysłuchaj mojej prośby o moje Dzieci, zeby nigdy nie zatraciły wiary tak jak ja w najcieższych momentach mojego życia.

Grazyna pisze...

Mateńko wysłuchaj mnie Kochana.

Basia pisze...

Matenko kochana dziękuję z całego serca. Proszę o dalszą opiekę

Basia pisze...

Matenko kochana dziękuję i proszę mniej w opiece mojego syna Pawła i pomóż mu w pracy

Unknown pisze...

Matulu wysłuchaj i proszę niech los odda mi to co zabrał najukochaszego 12 lutego tego roku. Basia.

Zuzanna pisze...

Nie trać wiary Siostro, zaufaj i módl się nieustannie

Unknown pisze...

Mateńko kochana proszę pomóż mi o co cię proszę. Ufam ze się tak stanie.

Unknown pisze...

Matko uslysz wolanie nasze

Unknown pisze...

Królowo Maryjo proszę cie tak bardzo o łaskę o którą co dzień się modle

Basia pisze...

Matuchno proszę opiekuj się moim synem i pomóż pomóż mu w pracy i w życiu.

Unknown pisze...

Maryjo matko moja ulituj się

Basia pisze...

Matuchno proszę opiekuj się moim bratem.

Basia pisze...

Matko najdroższa spraw aby w mojej rodzinie zapanowała milosc zgoda.
Ulituj się .

Karolina pisze...

Matko Święta chroń nas od chorób, które paraliżują współczesny świat. Wyciszaj strach, pomagaj nam przetrwać izolację i niepokój.

Matka pisze...

Matko Najświętsza, dziękuję Ci za wszystkie otrzymane łaski w mojej rodzinie, za Twą opiekę nad nami i proszę o dalszą opiekę.Mateczko, proszę we wszystkich intencjach syna, córki i moich.Odwróć Mateczko zarazę od Polski i świata.

Beata pisze...

Proszę o zdrowie i opiekę nad moją rodziną.0

Unknown pisze...

Modlę się i modlę i nic...

Unknown pisze...

Matko Najświętsza daj proszę uwolnić mi sie jak najszybciej od Elżbiety. Błagam. Ciężko teraz z pracą, ale błagam uwolnij mnie od niej, blagam. Daj spokojną pracę. Blagam.

Gosia pisze...

Matko moja prosze bym nigdy nie zwatpila w miłość Twoja i Twego Ukochanego Syna przedstaw Jezusowi Chrystusowi moje prośby o zdrowie dla moich rodziców i moich braci ichbzon i dzieciaczkow, żeby rodzice się tak strasznie nie martwili ta epidemia bo to jeszcze bardziej im odbiera zdrowie. Matko Boża módl się za nami. I usuń ta epidemie z Polski i całego świata. Kocham Cię Matko i Ciebie Jezu. I ufam.

Basia pisze...

Matuchno dziękuję za wysłuchane prosby.
Proszę otaczaj nas opieką.

Unknown pisze...

Matko jeszcze raz cie błagam. Uczyń cud jak zrobiłaś to kiedyś

Unknown pisze...

MARYJO SLICZNA PANI MATKO BOGA ILUDZI TU NA ZIEMI;PRZEZ CALE MOJE ZYCIE BYLAS MI POMOCA I RATUNKIEM:DZIEKI TOBIE I TWOJEMU SYNOWI MATENKO DOSTALAM TRZYNASCIE LAT TEMU DRUGIE ZYCIE WIELBIE CIE KAZDEGO DNIA;I ZNOWU STANELAM PRZED WIELKIM ZAGROZENIEM W KTORYM TYLKO TY MATENKO MOZESZ MI PMOC I TWOJ UKOCHANY JEDYNY SYN --O CO BARDZO CIE PROSZE .TAK BARDZO CIE BLAGAM -WYPROS MI U SYNA SWEGO TE LASKE-

Basia pisze...

Matuchno kochana spraw aby w rodzonie zapanowala miłość spokój.
Błagam opiekuj się nami.

Unknown pisze...

Matko jeśli mnie słyszysz to pomóż mi ocalić ten zwiazek, nie opuszczaj mnie, błagam cię o cud

Unknown pisze...

Matko, ukaz mi swoją moc

Basia pisze...

Matuchno kochana spraw aby Paweł zmienił swoje postępowanie.

Grazyna pisze...

Matusiu żeby Maciuś znalazł dobrych kolegów przyjaciół jest taki samotny

Unknown pisze...

Maryjo pokochajmy się znów proszę...

Basia pisze...

Matuchno wysłuchaj mych próśb.

Grazyna pisze...

Matuś ukaż mi swoją moc i serce.

Unknown pisze...

KOCHANI MODLCIE SIE DO MARYI Z ZAUFANIEM I SZCZEROSCIA
DZIEKUJE CI Z CALEGO SERCA MATENKO UKOCHANA SLICZNA PANI ZE WSTAWILAS SIE ZA MNA U TWEGO SYNA I SPRAWA BARDZO SKOMPLIKOWANA ROZWIAZALA SIE ---WIEM ZE TA MODLITWA MA WIELKA MOC
DZIEKUJE CI SLICZNA PANI.CHCE CZUC TWOJA OBECNOSC A JA NIEOPUSZCZE CIE NIGDY
KOCHAM CIE I TWEGO SYNA

Unknown pisze...

Chwała Panu i Matce Najświętszej. Ja jestem obecnie w tragicznej sytuacji związanej z pracą. Modlę się do Milosiernego Jezusa, Matki Najświętszej, św. Rity, św. Józefa, św. Antoniego, Michała Archaniola. Również nie raz odmawialam te litanie i pomogła mimo iż sytuacje były trudne.

Unknown pisze...

Maryjo już raz mi pomogłaś, Matko najukochańsza daj się przebłagać, błagam Cie królowo przyjdź mi z pomocą bo już nie mogę normalnie funkcjonować

Basia pisze...

Matuchno bądź że mną w każdej chwili mego życia.Chroń i prowadź.

Unknown pisze...

Matuchno prosze o spokój w naszej rodzinie sasidzkiej o opamietanie dla szwagra uwolnninie od agresi i nienawisci do męża

Basia pisze...

Matko kochana uwolnij mojego syna od wszelkiego zła.

Unknown pisze...

Mateczko proszę ratuj,bo ja już nie daję rady.Proszé dopomóż

Grazyna pisze...

Za zdrowie dla nas wszystkich

bboliwka pisze...

Maryjo dopomóż nam w wiadomej Ci intencji,Pobłogosław nam Matko,najlepsza z matek, Królowo naszych serc����❤️❤️❤️❤️lekarko dusz, uzdrowienie chorych,Wspomożycielko strapionych,kocham Cię,ufam Ci amen.

bboliwka pisze...

Piękna Pani ♥️��������️��

bboliwka pisze...

Maryjo dopomóż nam w wiadomej Ci intencji,Pobłogosław nam Matko,najlepsza z matek, Królowo naszych serc♥️🌹❤️❤️❤️❤️lekarko dusz, uzdrowienie chorych,Wspomożycielko strapionych,kocham Cię,ufam Ci prowadź nas do JezusaaJezusa

Unknown pisze...

Proszę

Szary Pielgrzym pisze...

Przypadkiem wpadlem ba ten blog, dziękuję...
Proszę wspomnij Panu naszemu o moim niebarodzonym synku Mikołaju, może się Bóg zlituje i go uzdrowi, a ban pozeoki się cieszyć..
🙁🙁🙁🙁

Szary Pielgrzym pisze...

Przypadkiem wpadlem ba ten blog, dziękuję...
Proszę wspomnij Panu naszemu o moim nienrodzonym synku Mikołaju, może się Bóg zlituje i go uzdrowi, a nam pozwoli się cieszyć..
🙁🙁🙁

Grazyna pisze...

Maryjo dopomóż mi Mateńko jutro szczęśliwie w szpitalu Matusiu moja Ukochana. Bog zapłać.

Grazyna pisze...

Mateńko moja cudowna i najdroższa nie opuszczaj cudowna Matusiu

Basia pisze...

Matko Boża dziękuję za wszystko proszę Cię bardzo opiekuj się nami a szczególnie moim synen.
Pomagaj mojemu bratu ❤❤

Basia pisze...

Matko Boża opiekuj sie nami w czadie podróży i na wakacjach.Strzez i ochraniaj.❤

Basia pisze...

Matuchno kochana opiekuj się moim bratem. Spraw aby był zdrowy i spokojny.Strzez i ochraniaj go od zlych osób ❤❤❤

Basia pisze...

Matuchno kochana dziękuję i proszę czuwaj i opiekuj się nami ❤

Magda pisze...

Mateczko Kochana, dzięki Twojej opiece i orędownictwu jeszcze tu jestem i mogę modlić się do Ciebie i do Twojego Ukochanego Syna, Ducha Świętego, Boga Ojca Wszechmogącego i Wszystkich Świętych. Tylko te modlitwy trzymają mnie jeszcze przy życiu i pozwalają mi ufnie patrzeć w przyszłość i wierzyć, że moja beznadziejnie trudna sytuacja finansowa kiedyś się skończy. Proszę Mateczko bądź przy mnie, prowadź mnie i nie opuszczaj mnie.

Unknown pisze...

Mateczko Ty wiesz jak moje serce jest rozdarte i zniszczone.Jedynie wiara mnie trzyma jeszcze tu na tym padole łez.Proszę tylko o Twoją opiekę.Na nic więcej nie zasługuję,kocham Cię Pani i Matko moja.

Basia pisze...

Matuchno kochana dziękuję za opieke szczęśliwie zakończony wyjazd.
Proszę dalej otaczaj nas opieką

Unknown pisze...

Matko moja przgarnij nas do siebie chron przed złymi ludźmi nie wypuszczaj naszyzh dloni kocham Cię

Basia pisze...

Matuchno opiekuj sie moim synem i jego rodziną w czasie wakacji.Strzez przed złem❤❤

Joanna pisze...

MARYJO
UKOCHANA PANI Z ULUBIONEJ WIEJSKIEJ KAPLICZKI, W KTÓREJ JAK W GROCIE Z LOURDES WYSLUCHUJESZ PODZIĘKOWAŃ I PRÓŚB.
BOŻE, TY WIESZ ILEŻ ŁASK ZESŁAŁEŚ MI DZIĘKI WSTAWIENNICTWU MARYJI.
DZIĘKUJĘ DZIĘKUJĘ ZA ŻYCIE. ZA MĘŻA. ZA DZIECI I WNUKI.
NIE PROSZĘ O KONKRETNĄ LASKE, BO PAN BÓG WIE, CO W SERCU NOSZĘ.
WSPOMAGAJ MNIE NIEUSTANNIE,,,

Basia pisze...

Matuchno pokieruj moimi sprawami zwiazanymi z pracą. Spraw aby wszystko ułożyło się tak aby dla mnie bylo dobrze.

Unknown pisze...

MATUCHNO UPROŚ SYNA SWEGO A PANA naszego zdrowia i BŁOGOSŁAWIEŃSTWA BOŻEGO.

Basia pisze...

Matuchno pokieruj sprawą zwiazana z pracą Paweła.Wez go pod swoją opiekę. Blagam

Basia pisze...

Matuchno blagam pomoz mojemu synowi

Basia pisze...

Matuchno kochana dziękuję. Prosze wspomagaj mnie i moja rodzinę w codziennych sprawach.
Wspomoz mojemu synowi z pracą

Basia pisze...

Matuchno najdroższa dziękuję z calego serca.Prosze o łaski dla mojego syna Pawła. Pomóż mu w pracy i życiu.

Basia pisze...

Matuchno dziękuję i prosze o laski dlamego syna

Basia pisze...

Matko weź ode mnie leki które mnie ogarniaja.Pomagaj w codziennym zyciu.
Dziękuję za wszystko.

Grazyna pisze...

Matusiu Droga Kochana weź pod swój płaszcz Matczyny Maciusia i Damianka

Unknown pisze...

Mateczko ,Ty znasz moje rany i wiesz,że cały czas czekam na łaskę,tą upragnioną.Ufam Ci moja Matko i Twemu Niepokalanemu Sercu zawierzam wszystko.Cała twoja

«Najstarsze ‹Starsze   1 – 200 z 352   Nowsze› Najnowsze»