sobota, 3 sierpnia 2024

Czym się Panu odpłacę?

 



"Czym się Panu odpłacę za wszystko, co mi wyświadczył?
Podniosę kielich zbawienia i wezwę imienia Pana."Ps.116 B

Wspominam dzisiaj najwspanialszy prezent, który dostałam od Pana:
wczoraj minęło siedemnaście lat od dnia, w którym narodziłam się na nowo!!! 
Bóg nie tylko przesunął wskazówki zegara mojego życia, ale dał mi łaskę żywej wiary. 
Od tamtego spotkania na rekolekcjach ojca Jamesa - Jezus stał się moim Panem.
Wiele razy przekonywałam się, że bez Niego nic nie mogę uczynić,
że On zrani i On także uleczy, a przez to uczy pokory i zawierzenia,
że zabierze, a odda dużo więcej, wtedy, gdy zaakceptuję swoją zależność.
Bo muszę tylko poddać moje życie Jego Miłosiernej Woli i uwierzyć w jego Miłość.
Niby takie proste, a takie trudne dla naszej ludzkiej natury skłonnej do oporu. 

"Miej ufność w Panu i postępuj dobrze,
mieszkaj w ziemi i zachowaj wierność.
Raduj się w Panu,
a On spełni pragnienia twego serca.

Powierz Panu swoją drogę
i zaufaj Mu: On sam będzie działał
i sprawi, że twoja sprawiedliwość zabłyśnie jak światło,
a słuszność twoja - jak południe.
 
Upokórz się przed Panem i Jemu zaufaj!
Nie oburzaj się na tego, komu się szczęści w drodze, 
na człowieka, co obmyśla zasadzki.

Zaprzestań gniewu i porzuć zapalczywość;
nie oburzaj się: to wiedzie tylko ku złemu.
Złoczyńcy bowiem wyginą,
a ufający Panu posiądą ziemię." Ps 37


«Zaprawdę, zaprawdę, powiadam wam: Nie Mojżesz dał wam chleb z nieba, ale dopiero Ojciec mój daje wam prawdziwy chleb z nieba. Albowiem chlebem Bożym jest Ten, który z nieba zstępuje i życie daje światu».

Rzekli więc do Niego: «Panie, dawaj nam zawsze ten chleb!»

Odpowiedział im Jezus: «Ja jestem chlebem życia. Kto do Mnie przychodzi, nie będzie łaknął; a kto we Mnie wierzy, nigdy pragnąć nie będzie». J 6. 24-35
 

Brak komentarzy: