czwartek, 3 sierpnia 2023

Modlitwa zawierzenia Jezusowi Miłosiernemu.

 

Modlitwa zawierzenia Jezusowi Miłosiernemu.

Jezu Najmiłosierniejszy,
mój Panie i Zbawicielu.
Wobec nieba i ziemi, świadoma swojej
nędzy, grzeszności i niewystarczalności,
oddaję się dziś zupełnie i całkowicie,
świadomie i dobrowolnie
Twemu nieskończonemu Miłosierdziu.

Ufając Twojej Miłosiernej Miłości
wyrzekam się na zawsze i całkowicie:
- zła i tego co do zła prowadzi
                  - demonów i wszelkich ich spraw i pokus
                    - świata i wszystkiego, czym usiłuje mnie 
pociągać i zniewalać
     - siebie i wszystkiego co buduje 
               i zaspokaja mój egoizm i pychę.

Oddaję się Tobie Jezu,
Najmiłosierniejszy Zbawicielu,
jako jedynemu mojemu Bogu i Panu,
jedynej miłości, pragnieniu 
i celowi mojego życia.
Z całą pokorą, ufnością i uległością
wobec Twojej Najmiłosierniejszej Woli
oddaję Ci siebie:
- moje ciało, duszę i ducha
                                                               - całą moją istotę
   - życie w czasie i wieczności
                     - przeszłość, teraźniejszość i przyszłość
            - wszelkie zmysły, władze i prawa
                                                               - wolę i wolność moją
- wszystko czym jestem, 
        co posiadam i co mnie stanowi.
 
Nie zostawiam sobie nic,
wszystko zostawiam Twojej Świętej Woli
przez ręce Niepokalanej Matki Miłosierdzia.
Rozporządzaj mną jak chcesz,
według Twojego Miłosierdzia.
Broń mnie i posługuj się mną
jako swoją wyłączną i całkowitą własnością.
Jezu ufam Tobie. Amen. 

(Imprimatur - Kuria Diecezjalna Łowicka 
9 października 2009)

strona internetowa Wspólnoty Sióstr Służebnic Miłosierdzia Bożego w Rybnem
http://www.misericordiadei.pl/pag.08.html

Brak komentarzy: