wtorek, 18 maja 2021

Oblubienico Ducha Świętego...


Oblubienico Ducha Świętego módl się za nami.

 

MODLITWA DO MATKI BOŻEJ POŚREDNICZKI  ŁASK.

1.O niebiańska Skarbnico wszelkich łask! Matko Boga i moja!

Ty jesteś pierworodną córką wiecznego Ojca i dzierżysz w swoich rękach

Jego wszechmoc, dlatego zlituj się nad moją duszą i obdarz mnie łaską,

o którą Cię żarliwie błagam...

Zdrowaś Maryjo...

2. O miłosierna Szafarko Bożych łask! Najświętsza Maryjo Dziewico!

Ty jesteś Matką wiecznego Słowa Wcielonego, które Cię obdarzyło swoją 

bezmierną mądrością. Wejrzyj na wielkość mojego bólu i udziel mi łaski,

której tak bardzo potrzebuję...

Zdrowaś Maryjo...

3. O najukochańsza Szafarko Bożych łask! Niepokalana Oblubienico

wiecznego Ducha Świętego! Najświętsza Maryjo!

Ty otrzymałaś od Niego serce, które jest zdolne litować się nad ludzkimi

nieszczęściami i które nie może powstrzymać się od przyjścia z pociechą

cierpiącemu człowiekowi, ulituj się nad moją duszą i udziel mi łaski, której

się spodziewam, ufając całkowicie Twojej macierzyńskiej dobroci...

Zdrowaś Maryjo...

Tak!Tak! O Matko moja, Skarbnico wszelkich łask, Ucieczko biednych grzeszników,

Pocieszycielko strapionych; Nadziejo tych, którzy rozpaczają

i najmożniejsza Wspomożycielko chrześcijan!

W Tobie pokładam całą moją nadzieję i jestem pewna(y), że otrzymasz dla mnie 

od Jezusa łaskę, której tak bardzo pragnę, jeśli tylko będzie ona pożyteczna

dla mojej duszy.

 

WITAJ KRÓLOWO, Matko Miłosierdzia,

życie, słodyczy i nadziejo nasza, witaj!

Do Ciebie wołamy, wygnańcy, synowie Ewy.

Do Ciebie wzdychamy jęcząc i płacząc

na tym łez padole. Przeto Orędowniczko nasza

one miłosierne oczy Twoje na nas zwróć,

a Jezusa, błogosławiony owoc żywota Twojego,

po tym wygnaniu nam okaż!

O łaskawa, o litościwa, o słodka Panno Maryjo!
 

Brak komentarzy: