wtorek, 15 stycznia 2019

Modlitwa o wschodzie słońca.


+ Swiętej Pamięci Dobrego Człowieka...

Każdy Twój wyrok przyjmę twardy
Przed mocą Twoją się ukorzę
Ale chroń mnie, Panie, od pogardy
Przed nienawiścią strzeż mnie, Boże.

Wszak Tyś jest niezmierzone dobro
Którego nie wyrażą słowa
Więc mnie od nienawiści obroń
I od pogardy mnie zachowaj.
Co postanowisz, niech się ziści
Niechaj się wola Twoja stanie
Ale zbaw mnie od nienawiści
I ocal mnie od pogardy Panie...
+

KRAJU MÓJ KRAJU

Smutno mi czasem kraju...mój kraju.
Gdy ludzie ludzi tak opluwają.
Gdy ktoś bez sensu...za dobroć ginie.
To po policzku moim łza płynie.

Kraju...mój kraju czasem mi smutno,
Gdy się przyglądam tym wszystkim kłótniom.
Smutno mi kraju...nie wiem dlaczego?
Podziały gnębią Orła Białego.

Co Ci się stało narodzie dumny?
Wieko nie jednej zamknąłeś trumny.
Krew przelewałeś swoją, bliźniego.
Nie nauczyło cię to niczego?

Ktoś mówi...Polska jest na kolanach.
Wolność na zawsze nie jest nam dana!!!!
Ktoś dzieląc...hasło rzuca o zgodzie.
O WOLNOŚĆ walczyć trzeba narodzie!!!

Barańska Izabela.
Nikozja 14.01.2019

Odpowiedź:



+

Crucem tuam adoramus Domine,
resurrectionem tuam laudamus Domine.
Laudamus et glorificamus,
resurrectionem tuam laudamus Domine.
  


Adorujemy Krzyż Twój, Panie. 
wysławiamy Twoje Zmartwychwstanie.

+


Brak komentarzy: