środa, 6 grudnia 2017

"Przychodzisz, Panie mimo drzwi zamkniętych..."


" Przychodzisz Panie mimo drzwi zamkniętych.
 Jezu Zmartwychwstały ze śladami męki. 
 Ty jesteś z nami, poślij do nas Ducha. 
 Panie nasz i Boże, uzdrów nasze życie. "

Jezu, tyle razy mocno zamykałam przed Tobą drzwi mojego serca,
nie wierzyłam, że mnie kochasz, że mi wszystko przebaczysz.
Tyle razy chowałam się przed Tobą sądząc, że mnie nie zobaczysz. 
Mocno musiałeś zakołatać, aby mnie poruszyć i obudzić!
Chwalę Cię Panie, błogosławię i uwielbiam, za wszystkie zdarzenia
mojego życia, które doprowadziły mnie do Prawdy:
Twoja Miłość przeniknie przez wszystkie drzwi!!!
Twoja Miłość jest potężniejsza niż mój grzech!!!
Twoja Miłość pokona również moją śmierć!!!
Dziękuję, dałeś mi piękny czas przemijania i oczekiwania,

CUDOWNY CZAS MOJEGO ADWENTU!!!

Brak komentarzy: