środa, 1 listopada 2023

Dni modlitw za zmarłych.


"Jeżeli tylko w tym życiu w Chrystusie nadzieję pokładamy, jesteśmy

bardziej od wszystkich ludzi godni politowania." 1 Kor, 15.19

Wierzę, że spotkam was, moi ukochani, w niebieskich przestrzeniach
Królestwa radości, miłości i pokoju, przed Tronem Najwyższego. 
Mamo, Tato, Bracia i wszyscy, o których codziennie wspominam Bogu
w moich prośbach i modlitwach: 
Niech Najświętsza Krew Pana Jezusa obmyje i oczyści wasze dusze,
abyście w pełni stali się świętymi i mogli wielbić Najświętsze Imię
Boga w Trójcy Jedynego.
Nie znany jest moment, kiedy Pan zawoła mnie do Siebie,
ale całkowicie ufam Jego Miłosierdziu, że obdarzy mnie
łaską szczęśliwej śmierci.
Wierzę, ufam, kocham.

+++

"Panie, stań przy mnie, bo jestem w ucisku.
I oto ustrzegłeś moją duszę od czeluści zagłady,
gdyż odrzuciłeś za siebie wszystkie moje grzechy. " Iz. 38

+++

Modlitwa o Boże miłosierdzie dla dusz czyśćcowych.

Boże, Ty nam nakazałeś miłować wszystkich ludzi jak braci i siostry, także tych, których śmierć zabrała z tej ziemi. Wszyscy bowiem żyjemy w Tobie, wszyscy jednoczymy się z Tobą w jednej wierze i miłości. Dopomóż nam, miłosierny Boże, zawsze dążyć ku temu zjednoczeniu, z miłością pomagając naszym żyjącym braciom i siostrom radą i dobrym przykładem, a zmarłym modlitwą i zasługami płynącymi z naszych dobrych uczynków. Racz przyjąć tę modlitwę, a przez  nieskończone Miłosierdzie Twoje, przez Mękę i Śmierć Jezusa Chrystusa, Twojego Syna, naszego Zbawiciela i Odkupiciela, zmiłuj się nad duszami zatrzymanymi w czyśćcu, które muszą odpokutować za swoje grzechy, zanim wejdą do Twojej chwały. Ześlij im Ducha Twego, Pocieszyciela, aby je oświecił światłem i Twoją łaską oraz umacniał w nadziei Twego Miłosierdzia. Racz je wprowadzić do Królestwa Twojej chwały za przyczyną Najświętszej Maryi Panny i wszystkich Twoich świętych, jak również przez modlitwy Twego świętego Kościoła i nas wszystkich, niegodnych sług Twoich, którzy błagamy dla nich o Twe zmiłowanie. Przez Chrystusa, Pana naszego. Amen.

+++

"Zbudź się, o śpiący i powstań z martwych, 

a zajaśnieje ci Chrystus." Ef. 5,14

Brak komentarzy: