czwartek, 26 sierpnia 2021

Pięć intencji modlitewnych.

 

 

Pięć intencji modlitewnych w powiązaniu z Koronką do Bożego Miłosierdzia.


Modlitwa za rodzinę.

"Uwierz w Pana Jezusa -  odpowiedzieli mu - a zbawisz siebie i swój dom."(Dz 16,31)

Jezu, pobłogosław wszystkich członków mojej rodziny. Napełnij ich Twym
Duchem Świętym, abyśmy byli jednego ducha w rodzinie. Dopomóż nam,
abyśmy się tak nawzajem kochali i szanowali, jak każdy z nas chciałby być 
kochanym i szanowanym. Napełnij nasze rodziny Twym Duchem Świętym,
aby stały się miejscem pokoju, radości i miłości. Amen.

Modlitwa za wrogów
(i za tych, którzy utrudniają nam życie)

A Ja wam powiadam: Miłujcie waszych nieprzyjaciół i módlcie się za tych, 
którzy was prześladują." (Mt 5,44)

Jezu błogosław wszystkich mych wrogów i tych, którzy utrudniają mi życie,
bardziej niż mnie samego błogosławisz. Napełnij ich Twym Duchem Świętym
i zamień ich życie na Twój obraz i podobieństwo. Dopomóż im wzrastać
w dobrym i spraw, aby od dziś odnosili się do mnie z życzliwością.
Dopomóż mi Panie tak ich kochać, jak to przykazałeś. Amen.
(Przebaczenie Mt 5,23;Mk 11,25)
 
Modlitwa o uzdrowienie wewnętrzne.

"...a w Jego ranach jest nasze zdrowie" Iz 53,5b)
"Jezus Chrystus wczoraj i dziś, ten sam także na wieki." Hbr 13,8

Jezu, Ty możesz wkroczyć w moją przeszłość we wszystkie moje zranione uczucia
i je uzdrowić. Uzdrawiaj teraz wszystkie moje poranione uczucia, lęki, troski. 
Pobłogosław wszystkie te osoby, które niesłusznie mnie skrzywdziły,
bardziej niż mnie błogosławisz. Ja sam modlę się o błogosławieństwo i uzdrowienie
dla wszystkich tych, których zraniłem. Amen.

Modlitwa o uzdrowienie fizyczne.

"Krwią Jego ran zostaliście uzdrowieni." (1P 2,24b)

Jezu, Ty jesteś zranionym Zbawicielem. Mocą Twych ran uzdrów mnie.
Mocą swej przelanej Krwi wybacz mi moje wszystkie grzechy 
i grzechy moich przodków. Napełnij mnie Duchem Świętym 
mocą Twego Zmartwychwstania. Amen.


Modlitwa o napełnienie Duchem Świętym.

Jezu, napełnij mnie Duchem Świętym, udziel mi 
charyzmatów 
(proroctwo, rozeznawanie duchów, uzdrawianie, mówienie językami i tłumaczenie),
 owoców 
(miłość, radość, pokój, cierpliwość, uprzejmość, dobroć, wierność,
 łagodność, opanowanie)
 darów 
 ( mądrość, rozum, rada, męstwo, umiejętność, pobożność, bojaźń Boża)
 Ducha Świętego
Dopomóż, abym od dzisiaj świadczył o Tobie jako Panu i Zbawcy świata. Amen.

(kliknij w zdjęcie Cudownego Obrazu) 
O wysłuchanie w/w intencji odmów Koronkę do Miłosierdzia Bożego.

Modlitwa ochronna.

Jezu, ochraniaj nas Swą przenajświętszą Krwią. Daj nam znaleźć schronienie
w cieniu Twego Krzyża i ukryj nas w Swoich Ranach.
Święta Matko, ukryj nas pod Swoim płaszczem.
Święty Michale Archaniele przybądź z Twoją Armią i walcz o nas.
Święty Piotrze, święty Pawle i wszyscy Apostołowie módlcie się za nami.
Święty Grzegorzu, święty Sebastianie...i wszyscy męczennicy,
módlcie się za nami.
Święty Aniele Stróżu i Święci nasi Patronowie módlcie się za nami.
Wszyscy Aniołowie i wszyscy Święci u Boga módlcie się za nami. 

(Według - Ojca Jose Vettiyankal'a  VC)



Brak komentarzy: