czwartek, 21 stycznia 2021

Pan moim światłem i zbawieniem moim.


 

"Pan moim światłem i zbawieniem moim,

kogóż miałbym się lękać?

Pan obrońcą mego życia,

przed kim miałbym czuć trwogę?" Ps.27

-----------------------------------------------------------------

" Proszę Cię o dwie rzeczy,
nie odmów mi - proszę - nim umrę:
Kłamstwo i fałsz oddalaj ode mnie,
nie dawaj mi bogactwa ni nędzy,
żyw mnie chlebem niezbędnym,
bym syty nie stał się niewiernym,
nie rzekł: «A któż jest Pan?»
lub z biedy nie począł kraść
                      i imię mego Boga znieważać." 
Prz.30 7-9

-----------------------------------------------------------------

"Oto Bóg jest zbawieniem moim!

Będę miał ufność i nie ulęknę się,

bo mocą moją i pieśnią moją jest Pan.

              On stał się dla mnie zbawieniem!" Iz 12,2

-------------------------------------------------------------------

"Oczy Pana zwrócone na bogobojnych,

na tych, którzy oczekują Jego łaski,

aby ocalił ich życie od śmierci

i żywił ich w czasie głodu.

Dusza nasza oczekuje Pana,

On jest naszą pomocą i tarczą.

Raduje się w Nim nasze serce

ufamy Jego świętemu imieniu.

Niech nas ogarnie Twoja łaska, Panie,

                 według nadziei pokładanej w Tobie." Ps.33

https://www.youtube.com/watch?v=h6PWZDDqJYQ&t=3s



Brak komentarzy: