sobota, 18 maja 2019

BŁOGOSŁAWIEŃSTWO DLA BOGA.


BŁOGOSŁAWIEŃSTWO DLA PANA BOGA.

   Panie Boże, staję przed Tobą, ja, ....(imię), Twoje stworzenie, Twoje dziecko. Błogosławię Ciebie, dobrego i wszechmogącego Boga. Cieszę się, że jesteś. Cieszę się, że jesteś taki, jaki jesteś – że jesteś samym Dobrem i nie ma w Tobie nic, co byłoby złe. Cieszę się, że to właśnie Ty jesteś Bogiem i że to właśnie Ty stworzyłeś świat, stworzyłeś mnie. Jesteś dobry, a jednocześnie potężny. Nie umiem sobie wyobrazić ani pojąć, jak wielka jest Twoja dobroć i jak wielki jest Twój majestat. A jednak mogę stać przed Tobą i Ciebie błogosławić – błogosławię Ci za to.
    Bądź błogosławiony, Boże, Ojcze, który mnie wymyśliłeś i powołałeś do istnienia.
     Bądź błogosławiony, Boże, Jezu Chryste, który mnie odkupiłeś za cenę Swojego cierpienia i Swojej Krwi.
     Bądź błogosławiony, Boże, Duchu Święty, który wprowadzasz w moim sercu Królestwo Boże – Królestwo Miłości, Radości i Pokoju.
     Bądź błogosławiony, Boże w Trójcy Świętej Jedyny, który jesteś Miłością i zawsze patrzysz na mnie, swoje dziecko, z miłością, która jest bezwarunkowa i na którą nie muszę zasługiwać.
   Panie Boże, błogosławię  też naszą relację i Twoją relację ze wszystkimi ludźmi na ziemi. Błogosławię Twoją niezmierzoną, miłosierną miłość do nas. Błogosławię Twoje pragnienie, żebyśmy byli szczęśliwi, żebyśmy wybrali Ciebie, żebyśmy wybrali życie. Błogosławię Twoje staranie, Twoją walkę o każdego i każdą z nas i o nasze zbawienie. Błogosławię Twoją radość z nas i Twoją cierpliwość do nas. Błogosławię Twoją niezmienną gotowość przebaczania nam i Twój szacunek wobec naszej wolności. Błogosławię Twoje nieustanne działanie polegające na przekształcaniu każdego zła, które dopuszczasz, w dobro, którego pragniesz. Błogosławię Twoją obecność wśród nas w Najświętszym Sakramencie, w sakramencie chrztu, pokuty i w innych sakramentach. Błogosławię Twoją obecność w moim sercu i w sercu każdego człowieka. Błogosławię każdą chwilę spędzoną w świadomości Twojej obecności.
     Ufam Tobie i Twojej miłości do nas. W odpowiedzi na Twoją miłość ja też Ciebie kocham i chcę Cię kochać coraz bardziej, całym swoim sercem. Z własnej woli poddaję Tobie jako mojemu Stwórcy, jedynemu Bogu, całego/całą siebie i całe moje życie. Ty jesteś Panem wszystkiego, co istnieje – uznaję to i chcę tego. Chcę, żebyś był moim Panem i Panem mojego życia. Pragnę Tobie służyć i wypełniać Twoją wolę.
    W mocy Ducha Świętego, którym mnie namaszczasz, wyrzekam się wszystkich grzechów i każdego zła, a otwieram się na Twoją błogosławiącą i przebaczającą obecność. W duchu wiary i ufności przyjmuję z Twojej ręki z wdzięcznością każdą łaskę, także tę, której teraz jeszcze nie rozumiem.
    Boże Ojcze, dziękuję Ci też za to, że dałeś nam Maryję jako Matkę Kościoła i Królową Pokoju. Maryjo, Ty także nas niezmiernie kochasz, jesteś Współodkupicielką świata i razem z Jezusem troszczysz się o każdego z nas. Pełna łaski, Mamo Zbawiciela i Mamo nasza, bądź błogosławiona + w imię Ojca i Syna i Ducha Świętego. Amen.

Brak komentarzy: