sobota, 8 kwietnia 2017

Modlitwa znaleziona w Grobie Zbawiciela.


                                            "Krwią ran Jego zostaliście uzdrowieni" 1P2,24

O najsłodszy Panie Jezu,
oddaję się Tobie dnia dzisiejszego i na zawsze,
a osobliwie w godzinie śmierci mojej.
- odwołuje się do nieskończonej dobroci Twojej;
- Rany Twoje Najświętsze niechaj będą mi spoczynkiem;
- Krew i Woda, która wypłynęła z Najświętszego Serca Twego
niechaj mnie broni na Sądzie Twoim;
- Najświętsze Ciało i Krew Twoja niechaj mnie nakarmi i napoi;
- Bojaźliwa Śmierć Twoja niechaj mnie zachowa ku żywotowi wiecznemu;
- Krwawe krople Twoje niechaj zmyją grzechy moje;
- O Jezu!
Twój gorzki smutek ofiaruję Najmilszemu Ojcu Twemu Niebieskiemu,
na odpuszczenie wszelkich grzechów moich.
- Twoje wzgardy i zelżywości o Najmilszy Jezu, które wycierpiałeś
niechaj zapłacą wszystkie grzechy moje;
- Twoje ciężkie urąganie i męki niesłychane niechaj mnie obronią;
- Te wszystkie boleści Twoje, o mój Jezu,
oddaję Twemu Ojcu Niebieskiemu za wszystkie moje niedbalstwa w służbie Twojej;
- Twoja wielka miłość niech mnie obroni od szturmów szatańskich teraz
i w godzinę śmierci mojej;
- O Panie Jezu mój!
- Twoja Święta Krew niechaj duszę moją grzechami zmazaną obmyje;
- Twoja poraniona Głowa niechaj mnie broni od wszelkiego złego;
- Twoje niewinne na śmierć osądzenie niechaj mi będzie
na odpuszczenie grzechów moich, długów moich;
- Twoje prace niechaj nagrodzą moje popełnione złości;
- Twoja nagość niechaj okryje nagość duszy mojej;
- Twoje gorzkości i ciężkości śmiertelne, zranione Nogi, Ręce
i Serce Przenajświętsze niechaj mnie w złej nocy śmierci oświeci;
- w Ranach Twoich Przenajświętszych ukryj mnie całego;
- Krew Twoja z Przenajświętszego Serca niechaj mnie obmyje;
- Twoja Boska Moc niechaj mnie utwierdza i zachowa
od wszelkiego złego duszy i ciała;
- Najsłodszy Panie Jezu Chryste!
- Twoje Rany i Boleści niech mnie błogosławią;
- O Gorzka Męko Jezusowa! Zachowaj mnie od zguby wiecznej;
- O Najdroższe Rany Jezusa mojego
bądźcie mi pomocą w ostatniej godzinie śmierci mojej;
- O Najdroższa Krwi Jezusa mojego
obmyj grzechy moje przed Bogiem Ojcem Twoim;
- O Panie Jezu Chryste!
Twoja Boleść, Śmierć, uczynki dobre i nauki, niechaj mi pomogą zaprzestać
grzechów moich, ale i dozwól mi za nie serdecznie żałować;
- Oddaję się na koniec, o mój Dobry Jezu, Najświętszemu Sercu Twemu
i ufam Twemu Miłosierdziu, wierzę w zasługi Męki i Śmierci Twojej,
której się polecam i oddaję, a osobliwie w godzinie śmierci mojej. Amen.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

W dniu 30 stycznia 2024 roku o godz 18 ,w intencjach osób odwiedzających ten blog odprawiona zostanie Msza Święta, w której będzie można uczestniczyć on-line 
https://parafiarumiazagorze.pl/transmisja-live/ ) 
30.01.2024 Przepraszam za niedostępność transmisji. 


Poniższej zamieszczam przypisany do modlitwy tekst, który przypuszczalnie, 
tak jak i modlitwa, jest napisany w odległych czasach. Wyjaśnienie podaję w komentarzu.


"Modlitwa została znaleziona w Grobie Zbawiciela. Kto czyta tę modlitwę lub jej czytanie słuchać będzie albo ją przy sobie nosić będzie - nie umrze niespodziewanie, nie utonie, nie spali się, żadna trucizna działać nie będzie i niezwyciężony z walki życiowej wyjdzie. Jeżeli modlitwę tę odmawiać będzie niewiasta mająca zostać matką - szczęśliwe dziecko na świat wyda. Gdy przy dziecku tę modlitwę kłaść będzie - uchroni je od epilepsji. Tok tej choroby przerwać można przykładając tę modlitwę do boku człowieka, który ma tę chorobę. Tego, kto tę modlitwę dla siebie lub drugiemu przepisze - błogosławić będę - mówi Zbawiciel, a kto by się z niej śmiał lub nią pogardzał - uczynię z niej pokutę. Modlitwa ta zabezpiecza dom, w którym ją posiadają, od burzy i piorunów. Kto te modlitwę codziennie odmawiać będzie na trzy dni przed śmiercią otrzyma znak o godzinie śmierci swojej. Modlitwa nabożna do Pana Jezusa, w której człowiek suplikuje przez zasługi gorzkiej męki Jego o odpuszczenie grzechów i szczęśliwą śmierć z wiary pobożnej ma mieć ten przywilej, który dusza jedna wypowiedziała pokazawszy się przyjacielowi:" Byłem w prawdzie w wielkich mękach i miałem być potępiony wiecznie, ale z tej przyczyny łaskę Bożą otrzymałem, choć tę modlitwę tylko siedem razy przez życie odmówiłem. Gdybym ją codziennie mówił nie cierpiałbym wcale."

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx


26 komentarzy:

MAŁGORZATA ZE SZCZECINA pisze...

JAKŻE WSPANIAŁE POCIESZENIE OD PANA JEZUSA DLA MNIE W CIĘŻKIM ROZDZIALE ŻYCIA,KIEDY Z OCZU PŁYNĄ ŁZY,A W SERCU POJAWNIA SIĘ NADZIEJA.NIECHAJ BĘDZIE UWIELBIONY BÓG W TRÓJCY PRZENAJŚWIĘTSZEJ I MARYJA MATKA POCIESZENIA ZA TĘ I INNE CUDOWNE MODLITWY,KTÓRE PONOWNIE WNOSZĄ W TRUDNE CHWILE ŻYCIA SPOKÓJ,UKOJENIE,RADOŚĆ.NIECH WSZYSCY, KTÓRYM ZAWALIŁ SIĘ ICH ŚWIAT NABIORĄ ODDECHU ŻYCIA I PRAWDZIWEJ NADZIEI W NASZYM ZBAWICIELU I PRZYJACIELU ,KTÓRYM JEST JEZUS CHRYSTUS KRÓL,KRÓL POLSKI I WSZYSTKICH NARODÓW. MAŁGORZATA ZE SZCZECINA

Unknown pisze...

Zyc i umrzec dla chwaly Chrystusa Amen

Unknown pisze...

Oddaję się całym sercem Jezusowi i wierzę, że mnie ochroni przed potępieniem. O mój Jezu oddaję Ci moje zdrowie i. sprawy i troski.Od dzisiaj Ty się tym zajmij.Bądz mym Panem i Zbawicielem.Kocham Cię i ufam Tobie.Amen

Unknown pisze...

Słowa modlitwy piękne i bardzo wymowne, choć słowa obietnic składane zaraz po modlitwie jakieś takie powiem delikatnie trudne do uwierzenia. Bo cóż mi obiecanki, skoro sama modlitwa jest piękna, te „ obiecanki” trochę takie zabobonne, nie wiem skąd się tam wzięły ?

Ela z Rumi pisze...

Witajcie. Długo się zastanawiałam, czy umieścić na blogu również ten "komentarz" do Modlitwy. Jest to Modlitwa bardzo stara, język i przesłania "komentarza" dość staroświeckie i dziwne. Jednak pozostawiłam go, gdyż znajdował się w jednym zapisie. To dla mnie ważne, bo otrzymałam ten zapis będąc w podróży, na postoju w Tarnobrzegu, w dniu, w którym obchodzę urodziny i imieniny. Uznałam Modlitwę za prezent od Pana Jezusa. On dał mi też taką łaskę, że mogłam się nią modlić przy Jego Grobie. Szczęść Boże.

devas pisze...

Szukałem informacji kto, gdzie i kiedy znalazł tę modlitwę przy grobie Pana Jezusa razem z tymi obiecanymi rzeczami i nie znalazłem nic co by to potwierdzało. Jeśli ktoś ma inne informacje to proszę o komentarz. Poza tym ładna modlitwa.

Unknown pisze...

Elu dziękuję, że rozpowszechniasz tę modlitwę.

Unknown pisze...

ta modlitwa jest naprawdę święta i prawdziwa, a kto by ją odrzucił, będzie ona dla niego pokutą. U mnie się to sprawdziło.

Ela z Rumi pisze...

Szczęść Boże. Nie moja to zasługa. Kiedy ją otrzymałam nawet nie mogłam marzyć o tym, że do Niedzieli Miłosierdzia w 2020 roku aż 62170 osób ją odmówi, a mój blog odwiedzi ponad 388 tysięcy. Wierzę, że taki był zamysł Pana, ja tylko na niego odpowiedziałam. Życzę umocnienia w zawierzeniu w tym trudnym czasie.

Unknown pisze...

Skad wziela sie ta modlitwa Nikt nie potrafi na to pytanie odpowiedzieć Dlaczego? Modlitwa jest piękna ale czy obietnice są prawdziwe czy tak sobie ktoś wymyślił ?

Unknown pisze...

Nie słyszałem o żadnym objawieniu w którym była mowa o tej modlitwie Przecież napisał to człowiek jak i ewangeliści byli ludźmi ..., ale Ewangelistów znamy a kto jest twórca tej modlitwy ? I obietnic
Leczy epilepsje? Itp utd?

Unknown pisze...

Mogę tylko powiedzieć od siebie że jest w tej modlitwie potężna moc którą mnie osobiście ciężko nawet wyrazić słowami , zachęcam do przeczytania tej modlitwy .
W imie Jezusa Chrystusa Amen.

Unknown pisze...

Pan Bóg leczy EPILEPSJE.PAN Bóg.

Unknown pisze...

Małgosiu, wiara jest odpowiedzią na Pani pytanie. Wiarą nas uleczy, wiarą nas uzdrowi, wiarą nas zbawi. A obietnice poprzez każda modlitwę z pewnością się spełnią, gdy w modlitwie jesteśmy z wiarą i szczerym pragnieniem Bożej Opatrzności i miłości.

Unknown pisze...

W Ewangelii sam Pan Jezus obiecuje nam zbawienie, proszę począć nowy testament, wiara.

Hanna pisze...

Kocham tą modlitwę i błogosławię człowieka ,który kiedyś mi ją przysłał....jest moją nadzieją na zbawienie i czuje ,że jest na ostateczne czasy....módlcie się nią...a szczepionka nam nie zaszkodzi...Jezus przysyła nam takie koła ratunkowe ,bo nas tak bardzo kocha...

wojted pisze...

Witam. Też zainteresowała mnie ta modlitwa bo wpadłem na nią dziś i jest piękna. Info jakiegoś o niej faktycznie znaleźć nie można ale chyba jej historia nie jest najważniejsza, choć mogłaby być ciekawa. Jeżeli chodzi o te obietnice to pamiętajcie, że sam Jezus Chrystus obiecał nam, że jeżeli będziemy prosić Boga w jego imię, to otrzymamy wszystko o cokolwiek poprosimy.

Unknown pisze...

Mój przyjaciel uratował się z pożaru bo zostawiłam mu tę modlitwę w domu

Unknown pisze...

Ta modlitwa jest najprawdziwsza i czyni Cuda.

Unknown pisze...

Tylko dla Pana króla Jezusa Chrystusa ♥️

Unknown pisze...

CHWAŁA BOGU NA WIEKI. ODMAWIAM TA I INNE MODLITWY CODZIENNIE CZUJE ŁASKĘ I OPIEKĘ BOŻĄ. PANIE NIE ZAPOMNIJ O MNIE W OSTATNICH CHWILACH MOJEGO ŻYCIA. JESTEM GRZESZNIKIEM JAK KAŻDY CZŁOWIEK ALE TWOJE MIŁOSIERDZIE JEST OGROMNE.

Unknown pisze...

A ja w dzien kiedy wszystko.mi sie walilo na glowe... kiedy wieczorem z ogromnym bolem glowy kladlam sie spac, nie wiem dlaczego, ale weszlam w google na telefonie i wpisalam cos w stylu " cos dobrego". Autentycznie! Szukalam pocieszenia w googlach, aby mimo wszystko zasnac z choc jedna pozytywna rzecza w glowie. I co sie stalo? Google w jednym z pierwszych przykladow pokazaly mi ta modlitwe. Przeczytalam ja a bol glowy zniknal od razu. I nie ciesze sie z tego powodu ze mnie glowa przestala bolec ale z tego ze Pan dal mi najpiekniejszy prezent tamtego dnia, to bylo to " cos dobrego" co zostalo ze mna do dzis i wierze ze ratuje nie tylko mnie ale cala moja rodzine od zlego. Chwala Tobie Panie!!!

Ela z Rumi pisze...

Dziękuję z całego serca za to piękne świadectwo. Pan Jezus działa w różny sposób: przez zdarzenia, przez ludzi i nawet przez internet! Jemu chwała na wieki! Pisałam o tym we wcześniejszych postach, ale powtórzę : w 2020 roku Pan ulitował się nad moim synem (niedowiarkiem) i uzdrowił go z całkowitego paraliżu. Był sparaliżowany łącznie z twarzą, jedynie mógł oddychać. Ja z wiarą trwałam na modlitwie, w nocy leżałam przed Panem krzyżem. I wysłuchał. Niech będzie uwielbiony i błogosławiony Bóg w Trójcy Świętej teraz i na wieki wieków!

Rtvstefan pisze...

Modlitwa pełna wiary.Odmawiam ją 2 razy dziennie przez pięć dni w tygodniu.

OnLodz pisze...

Piękna modlitwa która odnosi się do męki zbawiciela to jest moc tej modlitwy nie autor a ten do którego się odnosi do Chrystusa Jezusa Syna Bożego

ewacisowska33@yahoo.co.uk pisze...

Jesli macie watpliwosci po co sie modlicie,w tej modlitwie nie ma nic co by bylo sprzeczne znauka Jezusa,jak nie wierni Tomasze mozna sie modlic rowniez wlasnymi slowami a nie koniecznie regulkami zatwierdzonymi przez oligarchow Koscielnych,sa dokumenty tylko trzeba znac jezyk aramejski ktory uzywaja Izydzi w Kurdystanie(ktory jest rozebrany ja kiedys byla Polska) Jest wpisana w Klasztor OO.Franciszkanow-Parafia pod wezwaniem Najswietszego Imienia Jezus- Sanktuarjum Matki Bozej Snieznej Opiekunki Rodzin w Biskupicach,modlitwa powinna byc skuteczna i zakonczona cudem,ale trzeba prosic o to co potrzebne,nie o meza kolezanki bo mi sie podoba,tylko onormalne sprawy,z Bogiem Ewa.